{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.830 visninger | Oprettet:

Rose cykler {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen her der har erfaring med Rose cykler.
Overvejer at anskaffe mig en aluracer i den billigere ende.

Overvejer denne:
(link fjernet)

Er der noget godt/skidt at sige om denne?

Jeg er 184 og skridtlængde 85 så jeg satser på en størrelse 57. Er der nogen der har erfaring med størrelser på Rose-cykler?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rose cykler
  • #1   17. apr 2013 Har en Kammerat som har købt en Carbon racer fra dem.. Den er sgu fin og kører rigtig godt.. Til en rigtig god pris tilmed

• #2   17. apr 2013 Du skal have en 52, 57 bliver meget stort, evt 54

• #3   17. apr 2013 51 er til meget korte ben ifølge Rose. Str. 55 er op til 84 cm.
    Så det må ligge mellem 55 og 57 i Rose-geometri. Jeg prøvede en Cube forleden og der skulle jeg umiddelbart have str 58 - måske et nummer mindre.

• #4   17. apr 2013 Du må ikke blande mærker indbyrdes uden at du har målene på hele rammen og kan sammenligne den vej.

Nu du er 184cm med skridt på 85cm så har du lange stænger i forhold til din overkrop, det er noget du skal tage hensyn til når du tænker størrelse for det med overrør er vigtigere end saddelrør på en racer, det er lettere og billigere at regulere en cm på saddelrør end det er på overrør eller købe en anden frempind.

• #5   17. apr 2013 Jeg har en du kan se på min profil, jeg er meget tilfreds med min, hvis du har mulighed for det ved jeg de kommer til race24 som er på ring Djursland de 22/23-06 der kunne jeg godt forestille mig de havde nogle gode tilbud.

• #6   17. apr 2013 Kan kun anbefale Rose cykler det ruller godt og holder godt. Prøv at skriv til dem. De er meget hjælpsomme og har tilmed en dansk mand ansat til at guide dig igennem.

• #8   17. apr 2013 Jeg har købt en xeon crs

Inden køb mailede jeg frem og tilbage med deres danske mand. Han var meget hjælpsom og svarede meget hurtig på mine spøgsmål. Af og til endda om aften.

Da cyklen ankom var der et par fejl i lakken jeg gerne ville have en vurdering af da det er en carbon ramme. Jeg sendte et par billeder til danskeren som sendte den videre i systemet. Jeg tror det var dagen efter jeg fik en mail på engelsk hvor de bad om en adresse cyklen kunne hentes på. Der gik en uge inden den blev hentet kvit og frit, men det tilskriver jeg at DHL er nogle fjolser.

Ulempen var at den skulle til tyskland og delene flyttes over på en ny ramme. De kunne ikke bygge en helt ny da jeg så ville komme bag køen.
    Da den var bygget om fik jeg endnu en på eng med spørgmålet hvor den skulle leveres.

Den nye cykel ankom og jeg har siden mailet med danskeren om hvorvidt jeg havde bestilt den korrekte størrelse. Selv her efter ombytning osv. var han stadig meget, meget hjælpsom.

Servicen er over al forventning. Jeg synes til gengæld ikke finishen er 110% i orden.
    Min er en carbon med mat hvid lak. Den hvide lak er lidt tyk og ved headset og saddelspænde kan jeg se en smule sort. Som om den hvide farve er stoppet lidt før den skulle. Men det er detaljer, ud over det er det en lækker ramme.
    Deres rammer klare sig godt i de test jeg har læst.

Køb du rolig en Rose Bike.
    Hvis du er fra sjælland så kig forbi www.h12.dk d4 maj og få en snak med deres danske mand, se og prøv cyklene.

• #9   17. apr 2013 jeg er desværre bortrejst den 4. maj men ellers var jeg da helst sikkert taget af sted. I linket her http://www.h12.dk/2013/2013/04/12/rose-bikes-har-democykler-med/ står der at Rose har showroom i Danmark... Hvor ligger det henne? Synes ikke at det fremgår af deres side.

• #10   17. apr 2013 Det ligger i Lime på Djursland

• #11   17. apr 2013 Jeg skulle hilse fra Søren at sige, at du er meget velkommen til at kontakte ham, Du kan finde hans kontaktoplysninger her:
    http://www.rosebikes.dk/indhold/services/radgivning

Kommentér på:
Rose cykler

Annonce