{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Skulder skade {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Da jeg har lavet et "lille" styrt på mtb'eren. Vredet skulderen af led plus brækket en knogle i skulderen efter mødet med et træ der ikke flyttede sig.
Mangler jeg nogle øvelser der kan holde ben musklerne ved lige da jeg har haft lidt svært at få dem til ikke at syre med det samme. Så ville det sku være træls at det der var trænet op ville gå spildt..! Så har i nogle gode øvelser til benene evt. Noget syre træning af en art hvor man ikke skal løbe for meget rundt da armen ikke er for vild med for meget bevægelse endnu.. (Det skete mandag aften)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skulder skade
  • #2   2. maj 2013 Som sagt, motionscykel, køb eventuelt en brugt hometrainer på dba, det er ikke så dyrt og så kan du bare bruge din nuværende cykel i den jo smiley

  • #3   2. maj 2013 Squats smiley

  • #4   2. maj 2013 http://www.youtube.com/watch?v=E3ukYKFXW7Y

    prøv nogen af dem her... brug evt et spisebord til at holde fat i og evt et kosteskaft til de lodrette øvelser... brug den dårlige arm så lidt som mulig... men hver kreativ, lidt træning er bedre end ingen...

    for at træne dine lægmuskler, stil dig på en fod afgangen. læg den anden fod bag på din ene lægmuskel. og så ellers bare løft hele din krops vægt op og ned lige så mange gange du kan UDEN at hælen rammer jorden (stop ca 1 cm over gulvet).. Gentag samme øvelse med den anden fod, men husk samme antal for en ens træning..

    Håber det hjælper... og go bedring...


Kommentér på:
Skulder skade

Annonce