{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  str på cykelsko
  • #1   3. maj 2013 Det kan du ikke bruge til noget - en cykelsko bør PRØVES inden den købes!
    Jeg måtte prøve 4 forskellige mærker inden jeg fandt en der passede fordi jeg (åbenbart) har en bred fod

    Og eftersom en cykelsko er designet til at være stiv er der ikke rigtig noget der giver sig hvis du får fat i en der ikke passer dig smiley


  • #2   3. maj 2013 Tja.. Stod i samme problem..

    Jeg bruger normalt 43.. Købte et par shimano online ved cykelgear i 44.. De var en anelse for lille, så vi kørte op og byttede dem problemfrit.. Det er utrolig svært at forudsige hvilken sko der passer til dig og ikke mindst hvilken størrelse smiley


  • #3   3. maj 2013 Generelt så skal du et nummer op, under ingen omstændigheder et nummer under.
    Men du er nød til ind og prøve der er stor forskel fra producent til producent, hvor lange og brede deres sko er. Og når du nu har været inde i en butik og brugt deres tid på at finde en sko der passer så handler du også i den butik hvis de har en sko du er glad for og ikke bestiller den over nettet bagefter.


  • #4   3. maj 2013 Jeg bruger normalt en str. 42 i sko, og mine Shimano R087 er en str. 43. Så tommelfingerreglen om at gå en str. op ift. normale sko passede i Shimano'ernes tilfælde.
    Til gengæld prøvede jeg nogle Bontrager sko, som jeg slet ikke kunne lukke. Jeg har en bred fod med en høj vrist, og selvom Bontrager skoen ellers passede, var velcro remmene simpelthen ikke lange nok til at de kunne lukkes!!! Så jeg kan kun tilslutte mig meningerne om, at cykelsko skal prøves på, for vores fødder er alle forskellige, og cykelskoene ligeså.


Kommentér på:
str på cykelsko

Annonce