{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring?
  • #1   7. maj 2013 Min er under indbo men med ekstra cykel forsikring. Det er alka jeg har. De har dog maks op til 32.000kr cykler.

  • #2   7. maj 2013 Jeg havde hos Max Levig under tryg. Men da uheldet var ude var de lang tid om at gå ens sag igennem, måtte rykke dem ofte.

    og så var det ekstra bøvlet at man skulle ringe igennem deres erhverv for at komme til Max Levig. Det kunne de der telefon duller altså ikke magte. "Hvorfor ringer du til erhverv når du er privat? Jesus altså.


  • #3   7. maj 2013 Indbo og så har jeg betat dkstra så jeg er dækket til 25000


  • #5   7. maj 2013 Havde også Alka.. De kunne dog ikke lave på over 32.000... Nu har jeg Alm. Brand til 57.000kr...

  • #7   7. maj 2013 Hej Simon,

    Det med hvad der var osv på din cykel det var jeg ikke igennem hos Max Levig

    Sendte billed og kvitteringer, så var det bare at vente på at de fik nossede sig sammen til at kigge på en sag. Netop fordi det ligger under erhverv havde jeg følelsen af det tog længere tid. Det var jo "bare" en cykel.


  • #8   7. maj 2013 Jeg har helt normal indbo forsikring med et max på 13.000,- for en cykel.

    Har cykel nypris for ca 40.000,- men salg-værdi efter 2-3 år er nok kun 15.000,-
    Så efter et par år skal jeg ikke betale ret meget selv, før jeg har dækket salgs værdi.
    Har aldrig fået stjålet en løbs cykel (7-9-13)og derfor har jeg ikke tegnet ekstra forsikring.

    Hvis man anslår at ekstra forsikring koster 2500 pr. år (Hvis man skal have alle former for skader dækket) har jeg nu sparet 37.500,- på ikke at ekstra forsikere min cykel.

    Mange har nok en anden mening, men for mig har det helt sikkert været en god forretning, ikke at tegne flere cykel forsikringer.


  • #11   7. maj 2013 Ja Max Levig er dyr og jeg må indrømme servicen var ikke det værd og selvrisikoen for høj...

    Jeg har taget Alka nu


  • #12   7. maj 2013 jeg har her det er en kasko har du ikke haft skader men det skulle være ok smiley

    http://www.krog-consult.dk/cfc/page25.html


  • #13   7. maj 2013 Jeg har Topdanmark indbo forsikring der dækker op til 17.400,-
    Har tegnet ekstra forsikring for 553,- pr. år og dækker op til 63.000,-
    Vel at mærke ud over de 17,400,-.

    Bemærk at cyklen SKAL være inde i dit hus, for at være dækket, hvis den er uden lås monteret.
    Hvis udendørs SKAL der monteres gyldig lås.

    Den ekstra forsikring gælder IKKE i et aflåst skur.


  • #14   7. maj 2013 Har lige fået taget min cykel i sidste uge og venter på at forsikringen svarer tilbage morgen eller på fredag.
    Det er Alm. Brand indbo med 0kr's selvrisiko. Ved ikke hvor meget de dækker op til. smiley


  • #15   8. maj 2013 Alm brand dækker da kun tyveri hvis cyklen et låst med godkendt lås, var hvad jeg fik af vide. Og ingen dækning ved styrt. Eller er der tale om en ekstra forsikring

  • #16   8. maj 2013 Den var skam også låst med en godkendt lås.
    Har ingen anden forsikring til den ud over indbo.


Kommentér på:
Forsikring?

Annonce