{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilka Carbon!!!
  • #1   27. maj 2013 Ja, orbea er et kendt mærke... Mener de har livtidsgaranti på deres carbon ramme. Eskutal kører på orbea rammer og et at de stærkeste kvinde mtb hold "Luna" er også på orbea rammer smiley

• #2   27. maj 2013 Har ingen pejling på om den er god eller dårlig, men shim 105 er ikke dårligt i hvert fald. Men jeg tænker, en carbon ged på 12kg er fannerme meget, min alu cykel vejer 7,5kg og den vejede 8,2 med shim 105 da jeg købte den i sin tid til 10000kr så jeg ville nok ikke investere i den, syntes det er for dyrt i forhold til hvad man får.

• #3   27. maj 2013 Jeg har set denne model med Ultegra 6700 serie, og der står vægten til 7,44 kg.

Så mon ikke det er en fejl i annoncen at der står 12 kg??

• #4   27. maj 2013 De 12kg er som den kommer med kasse og indpakning.. Jeg vil, ud fra Orbeas hjemmeside, tro det er en sidste års model da den ikke er under 2013 programmet...

• #5   27. maj 2013 I kunne også spørge Julien Absalon om hvordan han syns det var at køre på Orbea smiley

• Claus J
    Claus J Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #6   27. maj 2013 Orbea er et fedt mærke og laver rigtig lækre cykler, men synes sgu ærlig talt at der ryger lidt af mærket efter det bliver solgt i Bilka.
    Men stadig en god cykel og fin pris.

• #7   27. maj 2013 Der står lidt her
    (link fjernet)

• #8   27. maj 2013 Syntes 15.000 er meget for den, hvis man ser på delene.

• #9   27. maj 2013 Synes heller ikke prisen ser så imponerende ud. Og så hellere købe hos en cykelhandler!

• #10   27. maj 2013 http://www.cykelgalleri.dk/forum/sogeresultat?sort=5&search=orbea%20i%20bilka

Syntes også 15k lyder dyrt, men det er en fed ramme.

• #12   27. maj 2013 Hvorfor ikke købe en Canyon med fuld 105, og spare 2000 kr? De laver jo trods alt nogle klasse rammer smiley

http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=3083#tab-reiter2

Eller vælge deres alu ramme som er en af de bedste, med 105 og spare 4000 kr:
    http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=3076#tab-reiter2

• #13   27. maj 2013 Det er ikke at den er købt i Bilka. Men jeg synes ikke det ser så billigt ud. Tænker ikke det skulle være svært at finde et mindst lige så godt tilbud hos en cykelhandler, der så også vil være nemmere at arbejde med, med hensyn til service.

Hvis jeg ikke skal købe cykel hos en cykelhandler, så skal jeg have en god grund. Og det kan være prisen, men den er i mine øjne ikke god nok her.

• #14   27. maj 2013 En Adidas trøje eller et par Puma sko er da også stadig samme vare, selvom det er købt i Bilka. Synes da kun det er fedt at de vil sælge den slags cykler, fremfor noget af det andet skrammel de normalt sælger... At prisen ikke er specielt billig, er jo så noget andet.
    I det her tilfælde ville jeg nok også hellere købe hos en cykelhandler, men det har mere noget at gøre med garanti, service osv... Vil hellere stå med et garantispørgsmål hos en prof. cykelsmed, end en 19-årig butiksassistent i Bilka.

• #15   27. maj 2013 Dan S - "En Adidas trøje eller et par Puma sko er da også stadig samme vare, selvom det er købt i Bilka"

Det er ikke helt korrekt. De laver andre kollektioner til varehuse osv end dem du finder i sportsbutikker. F.eks. laver adidas en kollektion af sko KUN til skobutikkerne. De LIGNER de samme som du kan købe i sportbutikkerne, men er lidt mere fashion præget og ikke lige så tekniske.

Men den Orbea, er en Orbea og som der skrives er 105serien en 105 serie. Men prisen er lidt høj syntes jeg.

• #16   27. maj 2013 Cyklen er så vidt jeg ved heller ikke på tilbud, men det er deres normal pris den der?

De har dog før haft den længere nede i pris. 12-13k mener jeg at have set den til ved specielle lejligheder såsom dags tilbud.

• #17   27. maj 2013 Hvad syntes i om den her Carbon Racer???

* Orbea er en spansk produceret, yderst fornuftigt og anerkendt mærke, inden for cykel verdenen - ikke noget der er så udbredt i lille Danmark.

Er det noget man skal tage seriøst eller???

* Ja, den kan du SAGTENS tage seriøst, hvis du synes den er fed!
    Orca serien er Orbeas højest rangerede ramme men bliver dog produceret i 3 forskellige udgaver (Bronze, Silver og Gold), hvor bronze selvfølgelig er den "billigste".
    Gold udgaven er en cykel som der ligger i prisklassen på den anden side af 50.000,-

Om det så lige er Orbea Orca som DU synes du vil invistere i, er op til dig. Det er en ramme som er fuldstændig på højde, rent kvalitetsmæssigt, med alle andre populære mærker.

• #18   27. maj 2013 Kriger:
    Så hedder den kollektion af sko eller trøjer vel også noget andet? Jeg mener, hvis jeg køber et par Adidas Superstars i Sportsmaster eller Bilka, så er det vel begge Superstars? Kan sagtens forestille mig at Adidas kunne lave en "discount"-version, men så ville den vel ikke hedde præcist det samme?

• #19   14. jun 2013 FøTeX har efter min mening rigtig god service. Der plejer at give penge tilbage uden pjat, ved forevisning af kvittering og er gode til at bytte.
    Bilka burde have samme niveau.

Når det så er sagt er de nok ikke i stand til liiige at hjælpe med indstille gear osv. smiley

• #20   18. jun 2013 Hvis jeg havde 15000 til at købe ny racer for, ville jeg ALDRIG gå i et supermarked og købe den... Uanset om der står Orbea, Cannondale eller Trek på den... Det kan godt være jeg er lidt snoppet, men det kan jeg godt leve med... Jeg går heller ikke i cykelhandleren for at købe mælk...

• #22   20. jun 2013 Nu bliver den jo leveret direkte fra orbea så der er ingen fra Bilka der røre cyklen smiley

• #23   20. jun 2013 Men nej jeg ville nu heller ikke købe i Bilka
    Men dog hellere i Bilka end de der grimme Canyon cykler

• Mogens A
    Mogens A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #24   17. jul 2013 De havde dem på tilbud til 10000 kr. mon ikke det er restlager, som Bilka skal af med

• #25   20. jul 2013 Har set at Fri Bikeshop i Haslev har en Fuji Carbon racer med Ultegra på tilbud til 15000... Den ville jeg langt hellere have end den fra Bilka...

Kommentér på:
Bilka Carbon!!!

Annonce