{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lefty gaffel ?
  • #1   12. jun 2013 det er den da virkelig heller ikke.
    Det er religion,,,,

• #2   12. jun 2013 Det er ikke religion... De er lettere, stivere og stærkere fordi de er bygget op på en helt anden måde... Jeg går ud fra at Urban A ikke har prøvet at køre med en Lefty gaffel... Se evt. den her video...
    http://www.youtube.com/watch?v=_WlRqcAQr2w&list=FLc46b0vyEGDMNnvwYSp6PeA&index=31

• #3   12. jun 2013 Og så er det bare slået fast.. BOM. længe LEVE LEFTY!!!!

• #4   12. jun 2013 Den test der kunne være meget sjov at få udført med folk som INTET forhold har til hverken Cannondale eller f.eks. Fox eller Rockshox som skulle holdes op mod hinanden smiley

Det er ikke mærkeligt at lige netop dem på videoen fremhæver deres lefty, eftersom det er deres topmodel og folkene der demonstrerer selv er fra CANNONDALE.
    Det ville sgu stå skidt til hvis de sagde at den anden gaffel var langt bedre smiley

Igen - Religionskrig og der er sikkert + og - ved begge typer (Jeg har ikke prøvet en lefty).

• #5   12. jun 2013 Hvis man først har prøvet at køre med lefty gaffel så er man ikke i tvivl, det er bare den bedste forgaffel der findes!!
    Let, stiv, super velkørende og syntes specielt at i sving med hastighed på, der styre lefty bare helt suverænt...
    Den eneste ting der måske kunne opfattes som et minus syntes jeg, er at på lige flade stykker med fuld knald på og opad, der låser jeg altid gaflen da den bare køre så super let, at gaflen har tendens til at den vil bobber lidt.
    Men så er det jo godt at den hydrauliske lockout sider lige ved forskifter grebet:-)

Kommentér på:
Lefty gaffel ?

Annonce