{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.887 visninger | Oprettet:

Den bedste tyverisikring!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg tror at jeg har luret den!!! Jeg tror simpelthen at jeg har gennemskuet den bedste tyverisikring man overhovedet kan få!

Jeg tager bussen på arbejde for tiden og cykler fra stationen til arbejdspladsen. Jeg har allerede fået stjålet en fin MBK Concept6, selvom den var lænket til cykelskuret med en kraftig stålkæde. Men jeg har også lagt mærke til en ting...
Der står de første 4-5 nyere Greenfield-MTB (HaraldNyborg-cykler) i samme cykelskur, og de er ikke engang låst fast. Dem er der sgu ingen der gider stjæle!
Nu er jeg typen der gerne vil have kvalitet, så jeg kan ikke få mig selv til at købe en Greenfield. Men... Kunne det ikke være sjovt, hvis man havde en god, kvalitetscykel og satte Greenfield klistermærker på?
Tror faktisk man kunne få sin cykel i fred. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste tyverisikring!!!
  • Cecilia .
    Cecilia . Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 1 Svar: 13
    #2   17. jun 2013 Det kommer vist an på, hvem der stjæler cyklen. Hvis det er asylansøgere, der skal til Sandholmlejren, er de nok jævnt ligeglade med kvaliteten, hvor dem der stjæler for at sælge videre, er mere kvalitetsbevidste.

    Uanset er det fucking nedern at få stjålet sin cykel.


  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   23. aug 2018 "Det kommer vist an på, hvem der stjæler cyklen. Hvis det er asylansøgere, der skal til Sandholmlejren, er de nok jævnt ligeglade med kvaliteten"

    Ja eller stive danskere på vej hjem fra byen.



Kommentér på:
Den bedste tyverisikring!!!

Annonce