{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Garmin edge 510 erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger. Er der nogen herinde som har erfaringer med denne model og som har lyst til at dele disse med mig. Tror ikke jeg kommer til at bruge kortet. Måske en planlagt rute som jeg så jo sagtens kan overfører og så vidt jeg har forstået få et omrids af. Altså ikke turn by turn navi, men en stillede linie, så jeg ved hvor på ruten jeg er nået til. Tilgengæld synes jeg at de livetracking lyder fedt og at den selv uploader efter endt træning via mobilen. Kører pt med et garmin forerunner 405 ur, så alt andet lige, vil dette være en kæmpe opgradering. Men fortæl endelig hvad i synes om den:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garmin edge 510 erfaringer.
  • #1   21. jun 2013 Ingen der bruger ovennævnte model?

• #2   21. jun 2013 Jeg havde selv den gamle 500 på min mtb. den var jeg VILDT glad for da havde alt og lidt til. Når man ikke har brug for kort er den perfekt.

Jeg er også selv virkelig lun på 510'eren. Den lyder rigtig fed

• #3   21. jun 2013 Ja. Tror også det er den der skal erstatte min forerunner 405. Men jeg må indrømme at jeg bliver lidt ærgerlig over de mange problemer som folk reportere omkring på diverse forums. Både med 510 og 810.
    Jeg ligger og forhandler mig til en forhåbentlig god pris med wiggle, som en kompensation for mine problemer med de tørre lejer i krankboksen.

• #4   21. jun 2013 Jeg har en 510 og INGEN problemer.
    Jeg oplevede lidt udfald på et tidspunkt, men fandt ud af at det var magneten der er monteret på egeret der var smuttet lidt..

Jeg har dog ikke prøvet at overføre map, så jeg ved ikke helt hvordan det virker, men skal have det prøvet af..
    Ellers er der ikke noget at sige negativt om den. Nem - overskuelig - Virker bare.

• #5   25. jun 2013 Fedt Volpi. Jeg har nu bestilt den. Så nu er det bare at gå og vente:-)

• #6   25. jun 2013 Jeg er også vildt glad for min. Den finder hurtigt signal og kører uden problemer, og har alligevel haft den i 2½ måned. Har endnu til gode at prøve puls og cad måler.

• #7   25. jun 2013 Jeg kører med puls og kadence altid. Det er ligeledes problemfrit.
    Aldrig udfaldet forbinder indendurat sætte digpåcyklen

Kommentér på:
Garmin edge 510 erfaringer.

Annonce