1.287 visninger
|
Oprettet:
Garmin edge 510 erfaringer. {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger. Er der nogen herinde som har erfaringer med denne model og som har lyst til at dele disse med mig. Tror ikke jeg kommer til at bruge kortet. Måske en planlagt rute som jeg så jo sagtens kan overfører og så vidt jeg har forstået få et omrids af. Altså ikke turn by turn navi, men en stillede linie, så jeg ved hvor på ruten jeg er nået til. Tilgengæld synes jeg at de livetracking lyder fedt og at den selv uploader efter endt træning via mobilen. Kører pt med et garmin forerunner 405 ur, så alt andet lige, vil dette være en kæmpe opgradering. Men fortæl endelig hvad i synes om den:-)
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 14 Svar: 78
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Jeg er også selv virkelig lun på 510'eren. Den lyder rigtig fed
maj 2013
Jeg ligger og forhandler mig til en forhåbentlig god pris med wiggle, som en kompensation for mine problemer med de tørre lejer i krankboksen.
jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261
Jeg oplevede lidt udfald på et tidspunkt, men fandt ud af at det var magneten der er monteret på egeret der var smuttet lidt..
Jeg har dog ikke prøvet at overføre map, så jeg ved ikke helt hvordan det virker, men skal have det prøvet af..
Ellers er der ikke noget at sige negativt om den. Nem - overskuelig - Virker bare.
maj 2013
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 28
jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261
Aldrig udfaldet forbinder indendurat sætte digpåcyklen
Garmin edge 510 erfaringer.