{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.032 visninger | Oprettet:

Anders Buske N
Anders Buske N
Tilmeldt:
14. jun 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Cube ltd sl 29 Vs. Specialized carve comp 29 {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg er på udkig efter ny mtb til begynder brug. Og har kigget en del rundt, er pt. havnet ved disse to cykler.

(link fjernet)

http://www.specialized.com/dk/en/bikes/mountain/carve/carvecomp

Faldt for Specialized, da jeg syntes den var flot. Men er Cuben ikke et bedre køb udstyrsmæssigt?

Evt andre forslag modtages gerne. Jeg er 180 høj, og vejer 115 kg, som den gerne skulle kunne bære.
Har ikke forstand på at skrue på cykler, så køb over nettet bliver ikke aktuelt.

Mvh. Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube ltd sl 29 Vs. Specialized carve comp 29
  • #1   25. jun 2013 Jeg var hoppet på carven: den har to klinger foran i stedet for tre, samt Avid bremser smiley Det er jo stadig en luft-gaffel, så den skal nok kunne justeres ind til din vægt smiley

  • #2   26. jun 2013 Er det bedre kun med to klinger? Troede jo flere gear, desto bedre.. Men 20 er nok stadigvæk mere end rigeligt.


  • #3   26. jun 2013 Jeg kører med 11 gear og det kan godt gå an... med tre klinger foran, har du mange overlap i din gearing, så en del af gearene ligger så tæt at du ikke kan mærke forskellen smiley

  • #4   26. jun 2013 Til at starte med bliver det nok mest pendling, og ture på veje, skovveje. Og så forhåbentlig finde nogen gode spor i nærheden, når jeg lige får lidt kondi og styr over cyklen igen smiley

    Nu har jeg aldrig kørt med fødderne spændt fast.. Er det en fordel at gøre, eller kan det sagtens gå at køre uden? Og hvis det er, kan man så få pedaler der kan begge dele, som ikke er noget crap??


  • #5   27. jun 2013 Det er en fordel at køre med klikpedaler i skoven, men du kan ikke få pedaler der kan begge dele ordentligt, men som regel kan du godt køre med alm. sko på de fleste klikpedaler, det er bare lidt irriterende i længden smiley

  • #6   30. jun 2013 Tak for svarene.. Så må jeg ud og se om jeg kan finde en forhandler der vil give et godt tilbud:)

Kommentér på:
Cube ltd sl 29 Vs. Specialized carve comp 29

Annonce