{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rock Machine racercykel
  • #1   15. jul 2013 Hvis du kan undvære 1000 kr mere kan du få en ny trek 1,2 eller lign, som er noget bedre end den der.
    Hvis du vil bruge den som en reel racercykel vil jeg som minimun vælge shimano sora eller tiagra gear.

rækkefølgen på shimano hedder:
    Dura Ace¨
    Ultegra
    105
    Tiagra
    Sora
    2300

Bedste øverst. Mange siger at shimano 105 er det ringeste du må vælge, hvis du vil bruge den til at køre længere ture på. Jeg har kørt med Tiagra/sora mix de sidste 2 år, uden problemer.

Ellers har jeg faktisk også min cykel til salg smiley 3500,- og den fejler absolut intet, og du får sprit nye ultegra pedaler med i prisen (værdi 800 kr)

• #2   15. jul 2013 de laver fede og gode mtb,men kender ikke så meget til deres racer
    ved ikke hvor du er fra,men REX Cykler i Helsingør har stor rabat på deres 2012 modeller rock machine lige nu.der kan du muligvis få en med bedre gear til de samme penge som dit link.
    men ellers en jævn kedelig opsætning af gear osv på den cykel du sat link til.

• #4   16. jul 2013 Har samlet flere af de raceride 200... Og jeg må sige at det er en fin cykel, i forhold til at du måske lige skal se landevejscykling an...

Kommentér på:
Rock Machine racercykel

Annonce