{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.636 visninger | Oprettet:

Michael M
Michael M
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Fragte cykel med Ryan Air {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen af jer der har erfaring med Ryan Air.

Jeg syntes både man bliver lidt i tvivl om vægten 20 eller 30kg
og er der mon en grænse for størrelsen? jeg har fået en kraftig kasse i standard størrelse ved cykelhandleren

Med alle de gebyrer og kontrol de holder sig, bliver man jo lidt nervøs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fragte cykel med Ryan Air
  • #1   26. jul 2013 Tror umiddelbart ikke du skal være så nervøs, så længe du overholder vægt og mål er der ingen problemer. Jeg har fløjet med Ryanair flere gange og har aldrig oplevet andet end god service, men man er selvfølgelig nød til at overholde de regler der er ellers koster det kassen. Du kan helt sikkert læse det hele på deres hjemmeside.

• #2   26. jul 2013 Har betalt alt fra et par hundrede til 1000 kr pr vej for at få en cykelkuffert med flyet, dog aldrig med Ryan Air, men som Michael skirver kan du helt sikkert finde priserne på deres hjemmeside.
    Hvis du kan pakke den tilpas lille til at den går under alm. bagage og kan sørge for at den ikke skriger "cykel" kan du være heldig at slippe billigere.

• Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #3   26. jul 2013 Hejsa, jeg har flere gange haft cykel med Ryanair... Og hvis du har købt "Large sport item" så er max vægten 30kg... mener det kostede omkring 900 dkk
    Samtidig har jeg lejet kuffet hos airshells.com og det virker fint! Husk at sætte tid af til at pakke cyklen ned smiley

-Dennis...

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #5   29. jul 2013 Hej tak for hjælpen, jep det er 30kg, er stadig lidt i tvivl om størrelsen på kassen smiley

har fløjet med Ryan Air rigtig mange gange før, dog ikke med cyklen, og er godt klar over man skal holde sig nøje indenfor deres afsatte grænser, derfor jeg lige spurgte.

Kommentér på:
Fragte cykel med Ryan Air

Annonce