{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.237 visninger | Oprettet:

fixie som vinter pendler cykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg overvejer pt. hvilken cykel(billig) jeg bør købe som vinter cykel til turen fra arbejde (ca. 35km). Kører normalt på en "normal" racer, men jeg overvejer lidt at købe en fixie racer til vinter månederne, grundet den nemmere vedligeholdelse.. er der nogen som har erfaringer med længere ture på en fixie?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fixie som vinter pendler cykel
  • #1   26. jul 2013 Altså det må vel svare til at finde et gear, og så køre på arbejde i det ene gear. Jeg ved godt det ikke er helt det samme, da man på en rigtig fixie aldrig stopper med at træde, men princippet i at køre i et enkelt gear får du da prøvet.

    Give it a try!


  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2009

    Cykler: 5 Emner: 1 Svar: 23
    #2   27. jul 2013 Hvis du ikke har alt for stejle bakker på din vej til arbejde, er en fixie alle tiders. Det tager lidt tid at vænne sig til. Fik skiftevis lidt ondt i mine knæ da jeg startede med at køre fixie, men det sku bare cykles væk, og har ingen problemer mere. Når først man er inde i teknikken, er det en ren fornøjelse, året rundt. smiley

  • #3   27. jul 2013 Hvad med bare singlespeed istedet for fixed? Jeg går ud fra du vil have bremser på når den skal bruges om vinteren, og jeg kan ikke forestille mig at fixed vil være særligt sjovt i glat føre..

  • #5   28. jul 2013 Fair nok smiley jeg ville bare foreslå endnu en mulighed som trådstarter måske ikke havde overvejet smiley og tit forveksler folk der ikke er så meget inde i cykelnørderiet i de her dage jo tit fixed og singlespeed..

Kommentér på:
fixie som vinter pendler cykel

Annonce