5.896 visninger
|
Oprettet:
DHL levering fra Tyskland - Bikediscount {{forumTopicSubject}}
Hej.
Lagde en ordre mandag aften i sidste uge.
Tirsdag eftermiddag var der en opdatering med at forsendelsen blev udmeldt fra afsender altså Bikediscount.
Torsdag aften blev pengene så trukket via. Paypal og ny status var at pakken bliver bearbejdet i pakkecentrum.
Idag har jeg snakket med DHL og skrevet til Bikediscount men de siger dont worry og at jeg skal give besked hvis der ikke er sket noget nyt inden onsdag.
Nogle der ved, hvordan det fungerer og hvor lang tid der normalt går?
Jeg håbede godt nok at jeg ville have cyklen imorgen, men der er bare ikke sket en disse
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 18 Svar: 798
Den kan lige så vel ligge i Danmark på nuværende tidspunkt.
Mon ikke ferie periode også har lidt indflydelse på tiden ?
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 9 Cykler: 1 Emner: 27 Svar: 335
Men tillykke med cyklen når den kommer en gang.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 6 Emner: 36 Svar: 675
Men kommer vel også an på hvor meget afsenderen vil betale for fragten.
Man kan se på dit billede at den 25 er den ankommet til DHL.
Herefter vil denblive transporteret gennem Tyskland frem til den danske DHL pakkecentral (ca. 1-2 dage), for derefter at blive transporteret ud til modtager.
Er du ikke hjemme når pakken ankommer, vil den blive taget med tilbage til et pakkecenter.
Her vil den vente x antal dage på din reaktion...reagerer du ikke , ryger den retur til afsender.
Du kan ringe til DHL og aftale at du vil have den omdirigeret til anden adresse, f.eks. din job adresse.
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 213
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Cykler: 2 Emner: 32 Svar: 341
Det er sgu go' stil det der.
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 47 Svar: 525
(det er bare gas, but you really never know)
aug 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 7 Svar: 45
DHL har jeg aldrig haft problemer med de leverer stort set altid inden for 3 dage fra bestilling. Eneste gang der er gået længere tid var for 14 dage siden der gik der 5 dage, men om det er bike24 eller det var DHL der var sløve er jo svært at sige, men tror det er pga. ferie eller evt. helligdage i tyskland som andre også skriver
Bestilte 2 pakker samme tid for en måned siden. Afgav ordrerne søndag aften, en fra en lille skotsk by der blev sendt med DHL, og en fra en ditto engelsk by med DPD. De blev begge oprettet med afsendelse mandag. DHL pakken havde jeg torsdag og DPD pakken kom mandag, prisen var 11 pund for DPD og 10 pund for DHL.
Ville til hver en tid vælge DHL, og tror bestemt ikke du skal være nervøs din cykel skal nok komme
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 213
DHL levering fra Tyskland - Bikediscount