{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.893 visninger | Oprettet:

Andreas Brask A
Andreas Brask A
Tilmeldt:
25. nov 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 11

MTB-udlejning i Harzen {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Min kæreste og jeg skal på vandretur i Harzen og derefter vil vi gerne lige køre et par dage på MTB, da jeg kan forstå at Harzen er et ganske fantastisk MTB-område.

Problemet bliver at vi jo skal have noget at køre rundt på.
Vi vil ikke have cyklerne med, da det bliver enormt besværligt, men vi kører begge 2 på meget gode hardtails.

Jeg vil derfor høre om der er nogen af jer, som har set en udlejning i Harzen, som er god?

Altså cykler med en Reba-forgaffel og opefter.

På forhånd tak
Andreas Brask


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB-udlejning i Harzen
  • #1   2. aug 2013 Cykelshoppen ved Braunlage Bikepark på hjørnet af Am Amtsweg og Am Pfaffenstieg har alt fra det billigste til det fineste af det fine når det kommer til udlejningscykler. Sidste år smadrede jeg en bolt under et besøg i bikeparken, og jeg endte op med at leje en Giant Glory 0. Kan ikke huske prisen, men kan huske at den var helt fair i forhold til at der er tale om en cykel til omkring 40.000-45.000 kroner. Der ud over kan man godt snakke sig til lidt rabat hvis man lejer dem flere dage i træk. smiley

  • #2   2. aug 2013 Tusind tak for det meget brugbare svar.

    Det bliver der, hvor vi tager hen.


  • #3   2. aug 2013 jeg var i hahnenklee forrige år og der er en rigtig fin udlejningsbutik 25 meter fra liften op til bjerget . ganske fornuftige priser og rigtig flink mand smiley

    god tur


  • #4   3. aug 2013 Vi er ankommet i braunlage idag, og jeg ville egentlig leje hos den Simon B nævner. Nu lagde jeg dog mærke til, at cyklerne ikke er forsikrede, hvilket virkelig kommet bag på mig?!! You break it, you buy it eller hvad?! Jeg ser det lige komme, at jeg smadrer lortet og så hænger på en regning til 20.000 kr... Nogen der har erfaringer med, hvordan de håndterer det hvis man smadrer noget?

  • #5   3. aug 2013 Jeg ved ikke hvordan de håndtere hvis man smadre noget, da det værste jeg kom til, var at lave lidt hakker i pedalerne på den jeg lejede. Har du spurgt ham cykelhandleren til hvordan det fungere? smiley

  • #6   14. aug 2013 Efter at have snakket med min forsikring, fandt jeg ud af, at en lejet cykel er forsikret via indbo-forsikringen (husk selv at checke ;-), så vi lejde to af disse (link fjernet) med hjelm og benbeskyttere for 30 Euro per person for en halv dag direkte for foden af Wurmberg/Bikepark Braunlage hos (link fjernet)
    De gjorde det fint nok, dog var en halv dag alt for lidt downhill for mit vedkommende; mens min kæreste syntes det var rigeligt smiley


Kommentér på:
MTB-udlejning i Harzen

Annonce