{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

CykelGalleri.dk
CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47832 Emner: 29 Svar: 130

Forslag til forbedringer af CykelGalleri {{forumTopicSubject}}

I denne tråd kan du komme med forslag til hvad du kan gøre CykelGalleri.dk til en endnu bedre side.

Alle forslag og tanker er velkomne; det være sig forslag til specifikke nye funktioner, generelle overvejelser - eller fejlmeldinger, hvis du oplever noget, der ikke virker. smiley

Vi læser alle indlæg igennem og tager jeres input med videre.

Mvh. Rikke/CykelGalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til forbedringer af CykelGalleri
  • #1   7. aug 2013 En syntes godt om funktion på en tråd, og en mulighed for sortering på dette....

På den måde, kan man også finde interesante diskussioner, selv om trådstarter måske ar skrevet noget så ubehjælpsomt som HJÆLP som overskrift smiley

-----------------------

Mulighed for at følge en bestemt person, så man får ALLE forumindlæg, når personen skriver noget nyt! og ikke kun når personen laver en statusbesked!

--------------------------

det var lige lidt frit fra leveren, mere følger sikkert senere smiley

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #2   7. aug 2013 En mobil/tablet version. (Men det ville vel gælde for alle gallerierne)

• #3   7. aug 2013 http://www.fotostart.dk/index.php?p=300

Hvis man ser her hvordan fotostart har gjort i Teknik guide..

man kunne måske gøre det samme hos cykelgalleriet, for der er Så mange af de samme spørgsmål hver eneste dag, fx 26 vs 29 - dæk valg - prisklasse osv osv

Christian

• #5   7. aug 2013 En chat funktion evt?

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2009

Cykler: 5 Emner: 1 Svar: 23
    #6   7. aug 2013 I beskrivelse af cykel, under "Type", måtte der gerne tilføjes "Singlespeed" (1gear friløb). Der er mange singlespeed cykler der er oprettet som fixie (1gear fast nav). smiley

• johan  b
    johan b Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #8   8. aug 2013 Jeg har brugt både motorcykelgalleri og cykelgalleri, flittigt til at arrangere ture med andre der har samme interesse. Men jeg mener der er ikke altid enighed om hvor i forummet sådanne forslag skal slås op. På motorcykelgalleri er der et forum, der hedder "træf og arrangementer". Dette forum savner jeg ved cykelgalleri, men endnu bedre, ville være et forum der gælder for ture, og yderligere er opdelt i hvilken landsdel man ønsker at arrangere en tur i.

• #9   8. aug 2013 Johan, god ide, måske enda med en kallender funktion?

• #10   8. aug 2013 martin c: Det er vel derfor der er en udstemme funktion hvor du netop kan angive grund til hvorfor der skal udstemmes og så bliver brugeren frosset hvis der er nok der gør det.
    At indfører regler der på den led skallege politi nærmer sig næsten censur og så kan du lige så godt starte med at lukke både bil, mc og scooter galleri da RIGTIG meget af snakken derinde går på tuning, at køre for stærkt, uden forsikringer osv osv osv.

• #11   8. aug 2013 Martin C. Synes det er fint at man stiller an til at brugerne skal være forgangsexempler men at begynde at give advarsler fordi folk har en holdning om noget der ikke overholde gældende dansk lovgivning er en gråzone så det gør helt ondt at tænke på. Det er virkelig tæt på at være censur vi er ude i så. Vi lever i et frit land hvor alle har adgang til at udtrykke sig frit. Ja bazoom kan nemt vælge at de ønsker ikke at have den slags brugere på deres sider, men det kan jeg garantere dig for at det sker ikke fordi de slagter deres brugerbase grundigt på det, og en nedgang i brugerne betyder også en nedgang i annonce indtægter.
    Jeg har selv kørt et større dansk forum i mange år, og at begynde at sætte regler op om sådan nogle ting er dybt problematisk.

Hvis jeg exempelvis snakker om at en eller anden film er fed, selvom den ikke har kørt i biffen herhjemme endnu, viser jo ret tydeligt at jeg nok har hentet en piratkopi, men hvis jeg skal have advarsler for den slags eller ligefrem slettes fra en side fordi jeg gør det synes jeg det er at gå for langt. Hvis jeg derimod direkte giver links til hvor man kan hente førnævnte film ser jeg ikke noget problem da det så kan give problemer for bazoom, med henblik på loven for deeplinks (eller hvad det nu hedder).
    Skal vi trække en parallel til herinde, synes jeg at det er voldsomt overdrevet med alle de reflekser der skal på cykler idag. Så skal jeg advares/slettes for at have en mening om det, eller opfordre folk til at køre side om side eller i større grupper hvilket ikke er tilladt ifølge færdselsloven. Bang, advarsel/sletning til mig.

Det er en gråzone at bevæge sig ind af dimensioner.
    At folk der køre uden bremser på fixie cykler osv synes at det er vildt sikkert, er helt tåbeligt er noget andet, men det ændrer ikke på at det ville være sindsygt at begynde at give advarsler fordi de ytrer sig/opfordrer til at køre på fixie cykler.

• #12   8. aug 2013 Så vi tager lige et hurtigt exempel:
    http://www.cykelgalleri.dk/video/diverse_cykel/3780-lidt_torsdags_fun det var lige den første video jeg kunne finde. Du ser ikke cyklen men du kan klikke dig ind via uploader og se at der ikke er reflekser på hans cykel. Han skal have advarsel.
    Jeg kan da se at dine cykler står offentligt på dine billeder uden reflekser. Det må de ikke. Så skal du også have en advarsel. Det er jo også at opfordrer til at køre uden reflekser.
    Ja jeg stiller det på spidsen men det ville det ende med at det blev helt af sig selv med tiden hvis sådanne ting blev indført.
    Vi kan jo også argumentere for om hvornår det er at opfordre til at bryde loven.
    "Jeg kører fixie uden bremser for jeg mener jeg kan styre det"
    "Jeg synes i alle skal køre fixie uden bremser fordi det er super fedt"
    Hvornår er der opfordret til at bryde lovgivningen. Jeg mener først det er nummer 2.
    Igen vil der være tilfælde der er endnu mere på vippen end det er sat op her, og det vil være et mareridt at sidde og håndhæve dem alle.

Velkommen til politistat nummer 1 på bazoom, farvel til alle brugere.

I samme ombæring synes jeg da også at vi skal få ført ind i reglerne at folk skal skrive efter gældende danske grammatik regler, og at alle overskrifter skal være meningsgivende for indholdet.
    Ideologierne er fantastiske og jeg kan sagtens følge dig i hvorfor det skal indføres men det er en farlig glidebane at komme ud på.

• #14   8. aug 2013 Jeg lader den ligge vi bliver aldrig enige alligevel, men hvis de reglements ændringer bliver indført er jeg ihvertfald den der er smuttet fra cykelgalleri.

• #15   10. aug 2013 For at der kan oprettes en salgs annonce på cykel skal stel størrelse angives, der er konstant cykler til salg uden str.

Kommentér på:
Forslag til forbedringer af CykelGalleri

Annonce