{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Cervelo P2 størrelse?! {{forumTopicSubject}}

Hey boys.

Jeg har forelsket mig i en Cervelo P2 og ville lige sikrer mig jeg ikke er ved at købe noget helt forkert.

Er 182 cm og har en skridthøjde på 85 cm. Er en 54 ramme så ikke korrekt til mig? Har forsøgt at finde size guides osv men syntes ikke jeg kan finde lige præcis den der fortælle mig det helt præcise JA eller NEJ smiley

Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cervelo P2 størrelse?!
  • #1   14. aug 2013 Har du lang overkrop?
    Hvor meget kan du bukke forover i ryg/lænd?

Har du en tri cykel i forvejen, som du sidder godt på?
    For så er det nemt, så finder du bare den størrelse P2 som har samme overrørslængde som den du kører på smiley

• #2   14. aug 2013 Jeg er 10% overkrop, 10% ben og 80% pik...

Ej spøg til side. Er jo svært og sige om jeg har meget eller lidt overkrop. Har ikke en som jeg sidder godt på smiley Den nuværende cykel jeg har nu vil jeg sige er for stor til mig, bla derfor jeg køber en ny. Men ja jeg kan self måle overrøret på min nuværende og så sammenligne.. (mindre = bedre)

• #4   14. aug 2013 DaveB: Bygger du det på noget specielt eller? smiley man siger jo ofte at et TRI stel skal være et nr mindre. (Sådan som en go tommelfinger regel.) smiley

• Steen P
    Steen P Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #7   14. aug 2013 Jeg er 183/86cm og kører 56. Det skal siges at jeg ikke er vildt fleksibel.

• #8   15. aug 2013 Så i mener både en 54 og 56 er ok? Så jeg må ud og prøve mig frem kan jeg se på det hele smiley

Kommentér på:
Cervelo P2 størrelse?!

Annonce