{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
14. aug 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Ny racercykel {{forumTopicSubject}}

Jeg er ivrig motionscyklist og cykler ugentlig ca 100-150 km på min 15 år gamle Klein cykel med gamle shimano duraace 14gear.
Nu er det imidlertid blevet tid til at investere i en ny. Desværre har jeg absolut intet forstand på udstyr, så jeg håber der er nogle her på sitet der kan rådgive mig.

Hvordan ville I bruge 5-10.000 kr til en ny cykel. Hvilken ramme er at foretrække, hvilken gearing, hvilke dæk?? Skal den købes brugt, eller hvad mener I om Design Cyklers tilbud med Principia RSL SX (alufarvet) ramme og Shimano Ultegra gear til 8500,-?
Jeg vil være utrolig taknemmelig for alle gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny racercykel
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #1   14. aug 2007 tak for jeres svar. Her er link til design cyklers model http://www.designcykler.dk/tilbud_odcity.php
    Den skulle være med 10-speed.
    Fordelen er vel at man får nøjagtig den rigtige størrelse og selvfølgelig køber nyt. Kan man få meget mere for pengene brugt??


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #2   14. aug 2007 Hej Kasper
    Som sagt er jeg helt grøn på dette felt. Har du nogle ideer til hvad jeg skal kigge efter jf de ovennævnte spørgsmål?
    De bedste hilsner
    Lars


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #3   14. aug 2007 jeg er 187cm

  • #4   16. aug 2007 Hej Lars.

    Husk på at når du køber nyt følger der garanti med, hvis du køber brugt kan du hurtigt bruge mange penge på slidele som kæde og krans osv.

    Det tilbud fra Design cykler ser ikke helt dumt ud.


Kommentér på:
Ny racercykel

Annonce