{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Spinergy Rev-X styrke? {{forumTopicSubject}}

Går med et projekt i tankerne, om en citybike hvor et sæt Spinergy Rev-X ville passe perfekt. Men hvor stærke er de egentlig, når det kommer til "gade"brug?
Selvfølgelig skal man ikke køre i alle huller og konstant udover kantsten. Men vi ved alle, at det kan ske i byen når man skal koncentrere sig om alt andet trafik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spinergy Rev-X styrke?
  • #1   16. aug 2013 personligt ville jeg ikke køre med dem mest fordi jeg tror at når de er gamle og er lavet efter gamle metoder kan de knække som en kiks smiley vil lige sige jeg på nogen måde har belæg for det jeg siger men blot er min personlige mening

faq på spinergy
    --------------------------------------------------------------------------------
    4.Do you still make the Rev X?

No, the Rev X was discontinued in 1999 and they are no longer available. Technology marches on and the new wheels are far superior in every way!

profilbillede
  • #2   16. aug 2013 hvorfor han bruger 4 min på det er en gåde smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=SDSyrhuOdwI

• #3   16. aug 2013 Rev-X var jo sindsygt populære i 90'erne og hvis de var direkte livsfarlige at køre på, så tror jeg ikke de var blevet så udbredte.
    Jeg tænker ikke så meget på om de ligefrem vil knække eller gå i opløsning. Tænker mere på hvor meget der skal til for at de bliver skæve.

• #4   16. aug 2013 det kan du jo have ret i men i 90erne var de heller ikke mindst 14 år gamle smiley

• #5   16. aug 2013 alså har kørt en del på Rev X gen2 og oplevde aldrig noget med dem. den gang, tror den eneste grund til de stoppe så "tidligt" med at lavde dem var UCI regl sæt der satte en stoppe for dem dengang...

• #6   17. aug 2013 Jeg har også monteret dem på 3 af mine cykler pt i både 650c og 700c. De har indtil videre kørt 2 år siden jeg købte dem og fejler intet. Men de har desværre et meget dårligt ry mener der har været en gut i tidernes morgen som kom ret slemt til skade og det er startet der.

• #7   17. aug 2013 Alså den første generation havde lidt problmer...Gen2 var meget bedre....

Kommentér på:
Spinergy Rev-X styrke?

Annonce