{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Køb af Trek... Men hvilken {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er HELT ny i dette område med MTB cykler..

Da jeg længe har kørt motorcykel men har det lidt på hylden skal jeg have noget andet at kaste min kostbare tid over : )

Jeg er nået frem til jeg vil have en MTB. Det skal helst være en af mærket Trek. Jeg er bare usikker på hvilken af Modellerne jeg skal vælge.
Står lidt mellem Mamba eller Trek 4500 29" 2013
Hvilken er bedst med hensyn til gear og bremser?

Håber nogle kan hjælpe en nybegynder.. Kom gerne med andre forslag...

Mit budget ligger på ca 5000-6000kr

TAK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Trek... Men hvilken
  • #1   17. aug 2013 Hvorfor skal det være Trek? Der findes mange mærker, som tilbyder væsentligt bedre udstyrede cykler til samme pris. smiley

• #2   17. aug 2013 Jeg var oppe hos min lokale forhandler i dag, og fik tilfældigvis øje på en Trek Mamba 29'er, og den var faktisk overraskende flot efter min mening. Og så har den god forgaffel. Den står til 6.499 kr. smiley

• #3   17. aug 2013 - når det så er sagt, så er 2014 modellerne lige på trapperne, og især Scott skulle komme med nogle gode modeller til billigere penge end hvad Trek tilbyder smiley

• #4   17. aug 2013 Her i Esbjerg har design cykler Trak mamba på tilbud 5499kr

http://www.designcykler.dk/shop/trek-mamba-29-1397p.html

Min makker har selv lige købt sådan en som hans begynder cykel.. Er det en god cykel hvis man ser på gear osv?

• #5   17. aug 2013 planen var at vi skulle ud i skoven og lege. : D

hvad er det der gør at hjulene ikke kan følge med?

• Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #6   17. aug 2013 Jeg synes den er alt for dyr hvis man ser på udstyret.
    Du betaler utroligt meget for mærket ved Trek

• FleMMer-DK
    FleMMer-DK Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 2
    #7   17. aug 2013 Er også selv helt nybegynder .Har lige købt mig en Trek Mamba,
    Jeg er fint tilfreds med den, udover at de bremser der sidder på ikke er noget at prale af.
    Opgraderede til et sæt fra shimano, og nu spiller de bare, Men det blev til en merpris på ca. 1200 for et komplet sæt bremser med skiver.

• #8   17. aug 2013 Hvad kan i anbefale...? Noget godt der virker smiley og til en fornuftig pris.

• Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #9   17. aug 2013 Kig på cube, radon eller Canyon , der får du noget for pengene

• #10   17. aug 2013 Jeg har selv lige købt en Scott Aspect 910, og den er jeg helt tilfreds med, den er på bud til 6.299, men eftersom det er lageret de sælger ud af, ved jeg ikke, hvor mange der er tilbage smiley

• #12   18. aug 2013 Hva siger i til denne model?
    ?

Ja i kan nok se jeg roder rundt for at finde det bedste køb : )

• #14   18. aug 2013 Ja ja selvfølgelig skal jeg ud og prøve... Men synes bare det var rart at have et par modeller som folk kunne sige god for.... Jeg ved jo ikke hvad jeg skal kigge efter : ) Jeg synes jo nok alle dem jeg prøver er super : )

Kommentér på:
Køb af Trek... Men hvilken

Annonce