{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  29" mtb bagdæk til efterår
  • #1   17. aug 2013 Jeg ville sige Nobby nic, men har heller ikke prøvet andre - men synes faktisk de er blevet for dyre, så er spændt på om der er andre forslag

  • #2   17. aug 2013 Maxxis Beaver er super i vådt føre og klarer også et tørt spor hvis man skulle være så heldig at komme ud på sådan et i efterårs perioden smiley

  • #3   17. aug 2013 Takker smiley Beaver ser lovende ud og med lav vægt smiley

  • #4   17. aug 2013 Jeg er glad for mine i hvert fald smiley

  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #5   17. aug 2013 s works grundcontrol

  • #6   18. aug 2013 Ground Control s works vil jeg også anbefale som et godt og hurtigt allround dæk. Kører med det for og bag hele året faktisk pånær når jeg har pigdæk på.

  • #8   18. aug 2013 kørte med racing ralph hele sidste vinter, det gik fint så længe der ikke var for meget sne.. smiley


  • #9   18. aug 2013 Fast Track control er et dæk til tørt vejr....dvs sommerkørsel....det er nok ikke det optimale dæk til efteråret....og da slet ikke til en 26", men til 29" vil kontakten til underlaget være større, men stadig ikke nok til at være et decideret efterårsdæk vil jeg mene.....

  • #10   19. aug 2013 Med mindre du køre i en løvfaldsskov med muldjord, så behøver 29" dæk slet ikke de samme kraftige knopper som 26". Nobby Nic vil være for voldsomt langt de fleste dage. Med mindre tryk og forbedret teknik kan et dæk som Rocket Ron fungere langt bedre.

  • #12   19. aug 2013 Ground Control er et godt all-round dæk til den våde del af sæsonen, nobby nic er lige groft nok. Beaver ville jeg ikke vælge hvis du vejer over 80 kg da det kun fåes i 2,0 hvilket gør at du skal køre med rimelig højt dæk tryk for at undgå snakebite
    Et setup med 2 sæt ville for mig være sådanne.
    vinter Ground Control eller Rocket Ron, Rocket Ron har bedre greb når der er frost.
    Sommer Maxxis Ikon eller Continental Race King.

    Et setup med kun 1 sæt.
    Maxis Ikon eller Rocket Ron, Ikon ruller bedre, og har lidt mindre greb når det bliver mudret, men det er virkelig et godt dæk som sagtens kan sidde på året rundt på en 29er.


  • #13   19. aug 2013 Hvorfor køre med så mange knopper bag ? - det vigtigste er da at forhjulet står fast ergo mange knopper foran.
    Til alm efterårs vejr køre jeg med rocket ron for og bag. Hvis der er meget mudret køre jeg med rocket ron bag og nobby Nic foran.
    Jeg holder mig dog generelt fra en meget mudret skov da skovbunden og tracket bliver totalt smadret af mudder dæk / mtb ere der køre på belastede spor.


  • #14   19. aug 2013 CB
    Det giver ikke rigtig mening, det du siger
    Du køre selv med det modsatte Rocket Ron bag ( mange Knopper) NN foran ( færre knopper)
    Hvis det Ikon du tænker på med mange knopper, så ruller et Ikon bedre end et Rocket, og har rigeligt med greb undtaget når det rigtig mudret. Noby ville jeg aldrig på bruge på en 29 andet det er så mudret at man ikke burde køre på sporet smiley


Kommentér på:
29" mtb bagdæk til efterår

Annonce