{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scott
  • #1   19. aug 2013 Medium vil jeg mene.

  • #2   19. aug 2013 jeg tænker small.

  • #3   19. aug 2013 Bjørn: Men nu hvor han er 14 år betyder det så vidt jeg ved at han formentlig bliver mere end 169 indenfor ikke særlig lang tid, og det ville være surt at vokse fra cyklen på et års tid. Så hellere købe en medium, som måske er lidt for stor i starten, men som kommer til at passe indenfor ikke særlig lang tid. smiley

  • #4   19. aug 2013 172 og bruger en small i scott

  • #5   20. aug 2013 Martin: Det kan der være noget om. Kan bare huske at jeg voksede fra omkring 1,60 til 1,80 i løbet af tre år efter min konfirmation, og det ville være surt at smide alle pengene efter en cykel, som man alligevel ikke kan passe efter to år. smiley

  • #6   20. aug 2013 Medium
    Det bliver ikke din sidste cykel om du så kan passe den de næste 50 år


  • #7   20. aug 2013 Damen har købt en 970 str. S hun er 169cm
    Alm. Bygget
    Saddel pind er 10mm under maks.


  • #8   20. aug 2013 Hvis en på 169 kan køre en small med kun 1 cm saddelpind tilbage før man når maks, så tror jeg skam også en medium ville passe udemærket. Hvis den føles for lang i stellet kan man jo altid sætte en lidt kortere frempind på og sætte sadlen lidt længere frem og ned. smiley

  • #9   20. aug 2013 Martin C: Og jeg bliver sgu lidt harm over at du råder ham til at købe en small, for hvad hvis han skyder i vejret og bliver 180 indenfor det næste års tid? smiley

    Det nemmeste ville jo være at tage ned til cykelhandleren og prøve en small og en medium, og hvis han kan passe en medium, så er det jo bare det han køber, for så er han sikker på at han ikke vokser fra den. smiley


  • #10   20. aug 2013 Jeg er overbevist om at en medium vil passe ham NU...måske ikke om et år , men det er jo heller ikke det han spørger til

    Martin c
    Hvis ikke du vil komme med et bud på en størrelse , så ved jeg ikke hvad du laver i
    forum emnet hvor spørgsmålet lyder....
    Hej jeg er 169 høj og ville lige høre hvad str i vil mene jeg skal have vis jeg skal have en scott spark. En small eller en medium ......?????

    Harm jøsses


  • #11   20. aug 2013 SMALL

  • NBP
    NBP Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #12   20. aug 2013 Jeg er 167 og kører rigtig fint på en medium, small bliver for lille smiley

  • #13   21. aug 2013 Er jeg det eneste fornuftige individ herinde, der stemmer på en størrelse XL..? x)

  • #14   21. aug 2013 Simon
    Nu bliver jeg altså lidt harm...der er kun en der har noget fornuftigt at sige i denn tråd
    og det hverken dig eller mig smiley

    Trådstarter her er endnu et useriøst svar fra mig , tag ud til din lokale Scott forhandler og prøv dig frem.... Mvh Tommy


  • #15   21. aug 2013 Bliver overrasket over at der rådes til en størrelse men ikke en eneste har haft interesse i hvordan Mike´s 169cm er fordelt.."korte eller lange ben, overkrop osv" det er nu engang det vigtigste at kende hvis en cykel skal kunne findes hvad enten den er til brug nu eller om der skal være til et par år i den.

    Det skader heller ikke at spørge ind til om det er en Spark 600 eller 900 serie der tænkes på så man ved hvad der skal tages højde for ved evt vækst af højde.

    Bedste råd givet endnu er "gå ned til cykelhandleren og prøv dig frem og tænk lidt på fremtidig højde" nu der ikke spørges ind men i stedet diskuteres uden noget formål.

    Mike i dette svar er der lidt spørgsmål blandet ind, de er gode at kende hvis der skal vejledes så tag de mål og giv de sidste oplysninger så er det lettere at give et godt svar nu du ikke står ved en cykelhandler og prøver dig frem.


  • #16   21. aug 2013 Martin rådet der passer til mine argumenter?????


  • #17   21. aug 2013 Har skam fuldt med , det jo dig der er helt afsporet..

  • #18   21. aug 2013 Martin: Bare lige for at være sikker på at du ikke forstod det som om jeg blev sur. Det der med at jeg blev harm var bare for sjov, og jeg har på intet tidspunkt været fornærmet under denne samtale. Det er trods alt de færreste, hvis lunte er kort nok til at blive sur over en diskussion på nettet. smiley

  • #19   21. aug 2013 Jeg er kvinde og er 171-172 (Skridtlængde 82,5) og bruger M i min Scott MTB (en herremodel), og jeg synes M er helt perfekt smiley

  • Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #20   21. aug 2013 jeg er 1,78
    køre scott scale 960 medium

    Men jeg skulle nok have valgt en large..


  • #21   21. aug 2013 Harm betyder da, hvis man vel og mærket ser på den danske ordbog, at blive vred over et eller andet, og i mine øjne er det nogenlunde det samme som at være sur.

    Men nu har vi jo ikke rigtig hørt trådstarters stemme så meget, så jeg ville lige spørge om han har fundet en størrelse der passer ham.


Kommentér på:
Scott

Annonce