{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.835 visninger | Oprettet:

ny racer cykel. hvilke stel svare til hinanden i kvalitet. {{forumTopicSubject}}

det er mest stellene jeg gerne vil vide noget om. og hvis jeg vælger en anden en ribblen, er det så væsentligt dårligere, jeg håber self at forhandleren giver noget rabet. hvis han vil give et ordentligt tilbud.
de fleste af cyklerne er med en 105 gruppe på, hvilket jeg er ok med. smiley

tak for svar.

http://www.ribblecycles.co.uk/bbd/road-track-bike/ribble-r872?part=BB13RIBR872&sub=conf_BBRC&bike=1#Wheels

men i morgen vil jeg gerne ud at snakke lidt med en forhandler og i den forbindelse vil jeg gerne vide lidt om, hvad der er tilsvarende det cykel stel eks.
(link fjernet)
eller

(link fjernet)
eller
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udflytnings rengøring 3.330 kr.
  • Installation af stikkontakt 1.000 kr.
  • Muring af udendørs huller 1.400 kr.
  • Udskiftning af vandhane 500 kr.
  • Opsætning af lamper og rullegardiner 2.000 kr.
  • Garden-Clean 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny racer cykel. hvilke stel svare til hinanden i kvalitet.
  • #1   5. sep 2013 Henning Jørgens priser er til grin - Lad hver med at købe noget der

• #2   5. sep 2013 Synes ellers de har nogle fine tilbud i butikken, men nu er jeg heller ikke så meget inde i racer...

• #3   5. sep 2013 Jeg synes du skal kigge på dba i stedet smiley

• #4   5. sep 2013 nu var det ikke så med hensyn til priserne.. og kender en der lige har købt en ny mtb der ude, han fik den 100 kr billigere, end hvad den koster på bikedescont,de og så med alt udstyr til.. så.. det lyder nu ikk så dårligt efter min mening, men nu var det heller ikke det jeg sprugte om..

• #5   5. sep 2013 jeg er nok bare lidt utryg ved dba, med hensyn til et carbon stel.. hvis der skulle være en flænge.. ved godt folk passer på deres ting men alligevel.

• #6   5. sep 2013 Du køber også brugt på hans side? - De ting er meget gamle, og peberet i hold til hvad du kan få på dba.... Du kan prøve tingene ligesom i en almindelig butik smiley

• #8   5. sep 2013 så jeg får meget mere ved at købe ribble ?

• #10   5. sep 2013 hehe, det jo fint og kritisere henning jørgensen cykler, men jeg kunne nok bedre bruge nogen råd i forhold til hvad jeg skal vælge.. nu har jeg aldrig kørt racer før.. og så er henning jørgensen nu den største cykel handler heromkring hvor jeg bor men jeg er da åben for bud hvis han er sådan en krejler ?

• #12   5. sep 2013 håber ikke jeg spørger for dumt, men er ramme kvaliteten i dem du linker til lige så god som den er på ribblen ? jeg har læst på bikeradar at ribble rammen er meget stærk / stiv i det.. hvad er brudstyrken på de rammer.. jeg vejer 90.. smiley

• #13   6. sep 2013 Okay smiley gider du udybe lidt med geometrien.. ribblen.. er jo en slope ramme som den eneste.. det skulle gøre den stærkere så vidt jeg har forstået ? Jeg går op i rammen da det nu engang er den dyreste del på cyklen. Og så vil jeg bare gerne have en der er god.. self os gerne med nogle gode dele på.

• #14   6. sep 2013 Hehe det er rigtigt. Men nu vokser pengene desværre ikke på træerne så det må være en af de der kan opgraderes hen af vejen.. smiley

• #15   6. sep 2013 Når du ved hvad du skal gå efter og som du siger, "nu vokser pengene desværre ikke på træerne" - Så har chainreaction op til 72% på sidste års modeller:

En masse billige stel, hvis du er interesseret i at bygge den op omkring det:
    http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/road-frames?sort=discount

Eller samlede cykler med op til 56% rabat:
    http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/road-bikes?f=2259&sort=discount

I hvert fald noget billigere eller mere for pengene ifht de link du selv skrev smiley

• thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 81
    #16   6. sep 2013 Hej jonas.
    Du ser på cykler i en god mellem pris klasse, der findes meget og er næsten umuligt at "vælge rigtigt" der er mange meninger.
    Jeg kan kun anbefale dig at suse til AArhus evt. lave en aftale med Webike, der bliver du målt og tjekket, og får efter min mening rigtig god vejledning.
    Dem jeg kender der har handlet der er alle meget tilfreds.
    de har pt en Cube Litening Super HPC Pro med Ultegra 6700 på tilbud til 16995.
    men de har masser af andre, Cykler.
    der er ærgeligt at købe forkert størelse eller "meget Gamle modeller" det bliver man træt at i længden.
    Mvh Thomas

• #17   6. sep 2013 men det var jo lidt mit indlæg startede med, jeg har læst meget godt om rammen på ribblen. den er med en shinamo 105 gruppe. så ville jeg gerne vide hvad der svare til ribble rammen i kvalitet. smiley

• thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

#18   6. sep 2013 ja det ved jeg godt, kender ikke til Ribblen men ved at mange at de " store " mærker spezileiced Cube Trek er i orden, og testet af mange.
    Prøver bare at hjælpe så du ikke ender med at købe katten i sækken.

• #19   6. sep 2013 jo tak er os glad for alle input.. smiley

• thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

#20   6. sep 2013 og hvis det er til motions behov, tror jeg ærligtalt ikke du mærker ogen stor forskel.
    Jeg kan ikke mærke forskel på min Trek Alu ramme og min kammarats noget dyre Spezeliced Carbon Cykel samme gear gruppe som min.
    Men tag ud og prøv lidt forskelligt, så mærker du sikkert hvad der passer dig bedst.

• #21   6. sep 2013 jeg må da os indrømme at jeg nok køber en cykel der er over mit niveua, men når man nørder lidt i det, så bliver det dyre, og rammen er nu engnag det dyreste, så hvis jeg skulle gå hen og blive bidt af det, som jeg tror efter mine erfaringer med mtb, så syntes jeg bare det er dumt at starte med en alminums ramme. men self er det billigere. smiley når jeg bruger så mange penge vil jeg nok gerne bare ligge dem der hvor jeg føler jeg får mest for dem smiley

• #22   6. sep 2013 55 cm..

• #23   6. sep 2013 55 cm. jeg blev tilbudt en trek 3,1 med 105 bagskifter og kan ikke lige huske resten. til 10500, med lidt udstyr pedaler osv, eller en princippa med ultraega bagskifter, og triga forskifter, som vejede lige under 10 kilo. til 11000 med udstyret.

• #24   6. sep 2013 Hvilken bagskifter der sidder på er mindre vigtigt, forhandlerne har luret at det er den folk kigger på, og sætter en flot bagskifter på og går på kompromis med resten, når du er oppe i dette leje så skal du som min. have fuld 105 ville jeg mene!
    Overvejet Canyon eller Radon?

• #25   6. sep 2013 http://www.ribblecycles.co.uk/bbd/road-track-bike/ribble-r872?part=BB13RIBR872&sub=conf_BBRC&bike=1#Wheels. den her er bygget som jeg vil have den og koster 12000. det er smertegræsen. køre selv radon mtb, kan godt være jeg skal overveje det smiley der er bare ikke det store udvalg på bikedescount lige pt af radon racer

• #26   6. sep 2013 2013 modellerne er ved at være udsolgt og det er ikke alle steder 2014 modellerne er kommet ind smiley

Kommentér på:
ny racer cykel. hvilke stel svare til hinanden i kvalitet.

Annonce