{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Er det en god cykel?? {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg gerne til at køre mountain bike ude i skoven og op af ned a nogle hårde bakker gerne lidt små hop også smiley

har kikket lidt rundt og var nede og kikke på cykler i en butik og så den her der nede smiley

synes den ser mega fed ud men nu er jeg ny indenfor cykel verden og ville høre om de specs er gode? smiley

(man kan vel evt lige skifte 1 del eller 2 hvis de er sindsyg dårlige)

har max 6000 og den står til 5500 i butikken lige pt sat ned nemlig

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en god cykel??
  • NBP
    NBP Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #2   14. okt 2013 Må sige at jeg har lidt dårlige erfaringer med billige mtb og stejle bakker og hop smiley

  • #3   14. okt 2013 Den er sikkert udemærket til ture på de lokale mountainbikeruter, men hvis du ville ud og hoppe ville jeg nok anbefale en med affjedring bagtil og evt. lidt mere vandring og knapt så stejl kronrørsvinkel.

  • #4   14. okt 2013 mener du med lidt mere vandring og knapt så stejl kronrørsvinkel?

    det ikke de helt store hop vi snakker bare nogen små max halv meter højt tror ikke det noget jeg kommer til men hvis jeg nu skal på tur hvor der er et lille hop skal den kunne holde til det smiley


  • Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #5   14. okt 2013 min kæreste har kørt rundt på en i samme pris klasse i et år nu, hvor hun har været op og ned af hårde bakker, og lidt hop på under ½ meter og den klarer opgaven helt fint. jeg syntes det en fin cykel til prisen.

  • #6   14. okt 2013 Vandringen er det stykke forgaflen kan bevæge sig, og en mindre stejl kronrørsvinkel betyder at forgaflen peger mere vandret fremad, frem for at sidde lodret, hvilket gør cyklen bedre til at køre stejlt nedad. smiley

    Tror nu godt den kan holde til små hop på maks en halv meters højde, men det ville klart være mere behageligt på en med affjedring bagtil også.


  • #7   14. okt 2013 okay tak for info smiley

    ja selvfølgelig men det ville også være klart dyrere smiley


  • #8   15. okt 2013 jeg ville købe brugt i den prisklasse og så få nogen gode komponenter med det samme.

  • #9   15. okt 2013 Hvis jeg var dig havde jeg kigget lidt på Radon f.eks. Her får du får 1000 kr mindre end dit budget en lidt bedre cykel, og så er der jo råd til lidt opgraderinger eller ekstra udstyr som pedaler, sko eller tøj.

    (link fjernet)


  • #10   15. okt 2013 har kikket lidt på brugt NDB synes bare ikke der er nogle interesserne cykler smiley

    tak martin den ser fin ud og billigere lyder da godt smiley har ikke kikket på sider i tyskland er de meget billigere der eller er det bare radon?


  • Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #11   15. okt 2013 Der findes steder i udlandet som er billigere, men jeg var glad ved at have brugt de kroner ekstra i en fysisk butik ved mit første køb så jeg kunne se og røre ved det jeg købte, og så det så dejligt nemt når man er ny inden for sporten lige at svinge forbi og få justeret det eller det der uden beregning, Min næste cykel bliver nok ikke købt i butik men det er mere for at have udfordringen i at samle selv.

  • #12   15. okt 2013 Der findes altid mindst et sted der er billigere, du kan altid købe en alibaba cykel.
    Men Radon er sgu ikke discount på nogen måde, så det kan du roligt købe.

    Men! Jeg vil til dels give Kenneth P ret, første køb kan være en fordel, jeg købte min første landevejscykel i en butik, men min første MTB blev bestilt i England med god hjælp fra folk bla her på sitet. Og det var en helt igennem fin oplevelse.

    Men har du intet begreb om at vedligeholde cykler, så kan det være rart at have købt i en butik hvor du altid kan vende tilbage med spørgsmål osv.


  • #13   15. okt 2013 tror jeg køber en fra forhandlere til starte med som i også forslår

  • #14   15. okt 2013 Gør det hvis det er det du har det bedst med, du vil ikke fortryde det.

Kommentér på:
Er det en god cykel??

Annonce