{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Ringklokke i regnvejr {{forumTopicSubject}}

Når jeg bruger min ringklokke i regnvejr ka´ man næsten ikke hører den...!! Det er bare en standardklokke som spiller max når vejret er godt...!! Har i andre samme problem...!? Er frustrerende at man ikke ka´ give signal på cykelstien når det regner...!!! ;-)))

Tak for jeres input! Go´ weekend! ;-))))


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringklokke i regnvejr
Kommentér på:
Ringklokke i regnvejr

Annonce