{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TUNE VS. DT SWISS
  • #1   21. okt 2013 Nu ved jeg ikke hvor du har fundet DT240 + arch, men hos actionsports.de kan du få det væsentligt billigere end de to du har linket til smiley

• #2   21. okt 2013 Jeps, det er præcis hos actionsports.de. Jeg ville vide om det var pengene værd, at at købe tune nav i stedet for dt? smiley

• #3   21. okt 2013 Vælg Tune hvis det skal være let og DT 240s hvis det skla være service venligt.

• #4   21. okt 2013 Havde helt klart valgt dt smiley

• #5   22. okt 2013 Tak for inputs smiley
    Hvilket af de to nav vil i tror giver den bedste holdbarhed, og hvilket af de to nav ruller bedst tror i?

• #6   22. okt 2013 "Ruller bedst" er i min verden om subjektiv betragtning, hvorimod holdbarhed er en objektiv brtragtning.
    Derfor ville jeg ikke bruge "ruller bedst" hvis jeg skulle vælge. Personligt ville jeg til en hver tid tage DT240, som billedligt talt er en Toyota Landcruiser, altså standarten indenfor nav til MTB. Nav der er lavet til at holde, og har en gennemtestet teknologi, fåes i sort og hvid og der ligger 100vis at guides til servicering på Youtube.
    Tune navet er en Porche Cayenne, det er smart, let og lækkert og fåes i en masse farver (bling effekt). Men det har en begrænset holdbarhed, og er (efter min opfattelse) dyrt og besværligt at servicere.
    Helt kogn ned skal du vælge imellem ydelse og brugbarhed vs. vægt og lækkerhed.
    Jeg er som skrevet ikke i tvivl om hvad jeg skal vælge når jeg skal have mig et nyt hjulsæt.

Kommentér på:
TUNE VS. DT SWISS

Annonce