{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Sadelpind - 0.9mm for lille ?? {{forumTopicSubject}}

Har fundet mig en lækker sadelpind til en fin pris.

MEN min cykel tager 30.9 og pinden er 30.0

Jeg har kigget efter shims, men kan ikke finde nogen så tynde. Så tænker jeg... er det overhovedet nødvendigt?

Kan den 0.9mm ikke bare spændes ind med QR'en eller er det en dårlig ide?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadelpind - 0.9mm for lille ??
Kommentér på:
Sadelpind - 0.9mm for lille ??

Annonce