{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cykel med i toget
  • #1   17. dec 2013 i S-toget er der lavet cykelstativer i den bagerste og forreste kupe

• #2   17. dec 2013 Og i fjerntoge er der deciderede cykelvogne, hvor du får en pladsbillet til cyklen når du køber cykelbillet.

• #3   17. dec 2013 Der er som magnus siger en bestemt vogn i togstammen hvor der er plads til cykler, barnevogne OSV.
    I fjerntog er det kun i om sommeren (kan ikke huske den præcise datoer) at man skal have en pladsbillet til cyklen og man får den ikke, den skal købes ved siden af selve cykelbilleten.
    Resten af året kan du nøjes med en cykelbillet. Men hvis du skal køre med en af de afgange med mange passagere så ville jeg helt sikkert også bestille en pladsbillet til cyklen.

Desværre så er det ikke sikkert at man selv får en plads i samme vogn som cyklen, hvilket ikke er så fedt md en dyr cykel

• #4   17. dec 2013 600kr med pladsbillet til mig og cyklen Vejle - Købehavn tur/retur smiley Ellers er det gratis på de fleste lokalbaner smiley

• #5   17. dec 2013 http://www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/indland/billetter/cykler/tag-cyklen-med-i-toget/

http://www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/indland/billetter/cykler/priser-billetter-og-kort/

Togpersonalet har altid det sidste ord
    Pladsen til cykler i hvert enkelt tog er begrænset. Det er altid togpersonalet, der afgør, om der er plads i toget til din cykel, ud fra hensynet til de øvrige rejsende og sikkerheden i toget. Du kan derfor ikke altid være sikker på at få din cykel med i toget.

• #6   17. dec 2013 Jeg har haft min med Nyborg - Give og enten er det forreste vogn eller er det bagerste som udgør deciderede cykelvogne.

• #7   17. dec 2013 Hvorfor tag toget hvis man har en cykel smiley
    Bemærk ironi kan forekomme

• #8   17. dec 2013 Hvordan fungerer det med rejsekort?

• #9   18. dec 2013 S-Tog gratis
    IC-Tog, kræver som sagt pladsbillet i en sommerperiode, men for en sikkerhedsskyld så køb den alligevel, de 30kr er godt givet ud.
    Og det er selvfølgelig så smart at man ikke kan købe en plads i automaterne.. Jeg plejer at tage min cykel med i 7-Eleven/billetsalg, kun for at være irriterende, og så fordi at sidst jeg lod den stå, der kom en idiot af en anden verden og begyndte at skrue min cykel fra hinanden, han fik pænt afvide at han ikke skulle komme i nærheden af min store kærlighed igen.

Rasmus Krag M
    Du nøjes bare med at købe billet og plads til din cykel, og så kører du selv på rejsekortet, medmindre du bare skal med S-Toget, så skal din cykel ikke have nogen billet/plads

• #10   18. dec 2013 Rasmus Krag M

Hvis du rejser med lokalbanen Hjørring --> Hirtshals, så kan du tage cykel med gratis, hvis altså du har rejsekort eller periodekort. Jeg bruger det nogle gange hvis jeg skal til fx Tornby og køre MTB ruten derude.

• #11   18. dec 2013 tit er der jo ingen mulighed for at købe pladsbilletter på stationerne her i provinsen.. der er bare en automat eller sms-billet.. Hvis jeg fx skulle køre fra Hjørring st til Vestbyen i Aalborg for at køre mtb.. så er det ikke muligt.. Hurra.

Kommentér på:
cykel med i toget

Annonce