{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjulsæt 29 mtb
  • #1   26. feb 2014
    Til hårdt brug ville jeg vælge holdbarhed fremfor vægt..
    Race og leg ville jeg vælge 50/50 smiley


  • #2   26. feb 2014 Jeg er helt enig, men til dk brug på singletrack og løb synes jeg det er lidt vanskeligt smiley nu ved jeg heller ikke 100% hvad holdbarheden er på de custom fælge, men efter reviews skulle de være super.

  • #3   26. feb 2014 Måske en der kan anbefale nogle gode 50/50 fælge?
    Jeg samler helst selv smiley


  • #5   26. feb 2014 Det kommer jo meget an på din vægt, det sted du kører, din cykel og hvor agressiv du er. 1600gr er en god vægt hvis du selv er tung.
    29" hjul vil altid være mere følsomme for at blive lidt skæve end 26". Det kan nemt og billigt rettes igen og en smule skævhed betyder ikke alverden.

    Personligt, vil jeg foretrække et let hjulsæt og dæk setup end et meget stift og tungere, især til løb. Nu vejer jeg 77kg og retter selv mine hjul, så på det punkt er jeg nok ikke den bedste til at vejlede.


  • #6   26. feb 2014 Hehe al viden er go viden smiley jamen pt ligger vægten på omkring de 100. ( havde desværre en skulderskade i efteråret som kostede 12 kg på vægten ) smiley men de er på vej væk igen. Så jeg kommer til at ligge på omkring de 88-90 igen ( forhåbentligt ) smiley

  • #7   26. feb 2014 Jeg kører mest singletrack og medium kørsel smiley

  • #9   26. feb 2014 Synes der lidt langt imellem 36h fælge desværre. Ellers skal man jo købe i dele.

  • #11   27. feb 2014 DaveB nej det bliver de selvfølgelig ikke. Det jeg mener med at de ikke er "holdbare" er at de kan sammensættes på 1000 måder og ikke er testet på samme måde som eks et sæt spinergy eller American classic. de garantere jo en max ryttervægt.

  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #12   27. feb 2014 hvad mede et sæt Giant pxc1, super stærkt hjulsæt bygget op omkring DT240 nav vægt 1700 gram


  • #13   27. feb 2014 Rasmus

    Håndbygget er da vejen frem hvis det er en kyndig der strikker dem. Plus du så kan få efterspændt gratis når du har kørt dem til. Det kan man ikke med færdigbygget.

    Kører selv med Halo Freedom disc 29 32h, og det spiller bare. Er grov i min kørsel, har nærmest Altid ekset mine hjul, men de Halo er nærmest udødelige. Og ja, der kommer ekstra vægt, men klart bedre end at skulle oprette eller udskifte hele tiden, og tænke over sin kørsel.
    Og de holder nemt til 100kg.


  • #14   27. feb 2014 Jeg havde tænkt at actionsports.de kom til at samle skidtet hvis det blev et byggesæt smiley

  • #16   27. feb 2014 Ja det gør det hvis man kigger på det samme hjulsæt på nettet som i butikken, men der er forskel på at give 7000 for et sæt spinergy og gi 3000 for et sæt 240s med atmosphere xl fælge.

Kommentér på:
Hjulsæt 29 mtb

Annonce