{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.024 visninger | Oprettet:

NY MTB Fully max 15kilo ca :-) {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger smiley
Jeg skal ha en ny cykel, cyklen skal bruges mest til single spor cyklen må meget gerne ha en del funfaktor da jeg godt kan li og leget lidt, jeg er 189 vejer 88kg også er ret sikker på det skal være en fully også en 29" har prøvet en cannondale scalpel 29" og den køre super godt jeg har læst de mange tråde her inde om emnet men syndes det er svært, hælder meget til canyon de får meget gode anmeldelser, og det sku være der man får mest for sine penge hvad siger i er kvalitet iorden på sådan en canyon fully til ca 15.000??
Har også kigget en del på brugte cykler men syndes godt nok folk vil ha rigtig mange penge for deres "gamle" cykler" har indtil videre kun haft hardtails kan godt skrue og ordne cyklen selv.
håber på nogle gode indspark på forhånd tak Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerning af eufeu 2.000 kr.
  • Opmåling af hus til bbr 2.500 kr.
  • Vores toilet lukker ikke vand ind i tank 700 kr.
  • Rengøring som sidst med ekstra fokus på glaslamper 1.200 kr.
  • Hænge hylder på på badeværelse 1.600 kr.
  • Bremsetjek på bil - udekørende mekaniker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NY MTB Fully max 15kilo ca :-)
  • Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 165
    #1   11. mar 2014 Hvis du kan skrue selv og du vil have noget for pengene, så er Canyon oplagt. Det er meget fine cykler, som folk er glade for.

• #2   11. mar 2014 hvad med kvaliteten på deres fully modeller til 15.000 er de iorden? efter hvad jeg kan google mig frem til sku det være ret gode komponenter både bag dæmper og forgaffel.høre gerne fra folk der har købt disse modeller

• #3   11. mar 2014 En 29" fully til et max på 15kkr fra ny, kan blive en tung dreng med begrænset "fun" faktor.
    Ellers ville jeg helt klart tage den Scapel, den har du prøvet og du får den bedste forgaffel.

• #4   11. mar 2014 Men efter hvad jeg kan se så er både forgafel og bag dæmperen af noget ringer kvalitet frem for de komponenter der sidder på den caynon (link fjernet) hvis budget skal holdes er det jo denne model og uden lefty forgaffel, skal gøre mig alt for klog vil jeg mene jeg får noget mere for pengene her http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3278#tab-reiter2

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #5   11. mar 2014 Den nerve du linker til er virkelig lækker. for og baggaffel ser lækre ud og gear systemet fint nok. Det kan altid opgraderes når det går i stykker. hellere canyonen end den scalpel 4.

• #6   11. mar 2014 Troede du fik en Lefty med, så jeg trækker min kommentar tilbage og stemmer også på den Canouyn, med mindre deu hæver beløbet. En Cannondale uden Lefty, er bare ikke en rigtig Cannondale MTB

• #7   11. mar 2014 Har været nede ved cykel handleren og kigge på den saclpel han prøver og frem hæve hvor godt stellet er men hvis jeg bruger min synde fornuft og kigger på de komponenter på den canyon syndes jeg godt det er godt udstyr og bedre en den sacpel og mig bekendt sku canyon også godt med med deres udvikling af rammen !? syndes efterhånden heller ikke der er noget der augmenterer for og købe brugt det er ganske enkelt for dyre og ikke mange i 29" jeg tror brugt priserne skyldes at en cykel med de komponenter koster 10.000kr + fra et andet mærke en en canyon... fok vil ikke tage så store tab på deres cykler

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #8   11. mar 2014 At høre på dig hælder du mest til canyonen og så det bare at følge din mave fornemmelse og købe den smiley en del er glæden er også at gøre det man føler for.

• #9   11. mar 2014 Ja, enig med Kenneth. Det lyder som om du bare ønsker nogen bakker dig op i valget af Canyon. Det er der sikkert mange der gør.

Kommentér på:
NY MTB Fully max 15kilo ca :-)

Annonce