{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Hvilken mountainbike skal jeg vælge?? {{forumTopicSubject}}

Hej CG smiley
Så og skal investere i en ny/brugt mountainbike.
Da jeg gerne vil ud og køre med mine kammerater. De begge to har Cube cykler mener de heller pro.
Har 3-4k at gøre med. Hvilke vil i mene er gode. Ønsker at kigge på brugt.
Og hvilke størrelser vil i mene passer ca til mig. Er 191cm høj.
På forhånd tak.
Ps Ved godt der ikke skal være så meget salg i forum. Men hvis i har et godt bud til en nybegynder som mig må i gerne smide et link på en fornuftig cykel. Tak igen.!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken mountainbike skal jeg vælge??
  • #1   18. mar 2014 Hej Benjamin
    Har dine kammerater styr på at skrue cykler og er villige til at hjælpe?
    I så fald, så få dem til at hjælpe med at kigge dba osv. igennem for gode tilbud, 3-4k er desværre ikke ret meget hvis det skal være nyt - men du kan få en helt ok brugt, hvis du ved hvad du skal kigge efter.
    Husk at sætte penge af til hjelm, tøj osv. også.


  • #2   18. mar 2014 Tak magnus. Ja den ene har i hvert fald godt styr på det. Vil ikke poste nogle annoncer. Men har fundet et par interessante. Har hjelm og lidt tøj. Men er cube bedre frem fra trek,giant og de andre i den prisklasse?
    For mine kammerater arbejder/ snakker kun om cube og har ikke andet. Så ville bare høre om man skal kigge på andet.
    Og det SKAL være brugt, da cykler i den prisklasse som du siger ikke er helt så gode.
    smiley


  • #3   18. mar 2014 Trek er generelt lidt dyrere ifht. udstyr end Cube og Giant - alle laver billige lortecykler, fornuftige mellemklassecykler og dyre race-cykler...


  • #4   18. mar 2014 Cube er ikke bedre end andre mærker... find en du syndes der ser godt ud, med noget fornuftigt gear/grej:) Cykel mærker er religion. Dog en Specielized og Cannondale bare bedst;) hehe

  • #7   19. mar 2014 Sidder og kigger på en stort set ny trek 6300, er de gode?

  • #9   19. mar 2014 En 6300 bliver du ikke ked af, meget fornuftigt udstyret..

  • #11   19. mar 2014 Hvor ser du hvilken model det er Chris?

Kommentér på:
Hvilken mountainbike skal jeg vælge??

Annonce