{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Michael P
Michael P
Tilmeldt:
4. jul 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Valg af cykel? {{forumTopicSubject}}

Hej Cykel venner.

Nu er det gode vejr endelig ved at være oftere og jeg vil ud og dyrke lidt motion og da mine knæ ikke er så glade for løb vil jeg til at cykle og har øje på tre modeller men hvilken skal jeg vælge? Jeg kommer til at cykle meget på vej men også igennem skove og jeg er også noget af et legebarn så det bliver blandet kørsel.

Hvilken af disse to modeller ville være bedst til mig og mit begynder budget på max 5.500,-?

http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Scott-Aspect-730.aspx

http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Scott-Aspect-930.aspx

http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Scott-Sportster-30-Men.aspx

Jeg håber der er nogle venlige sjæle derude som kan guide mig lidt på vej smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af cykel?
  • #1   31. mar 2014 Ville personligt vælge Aspect 930.
    29" hjul og større vandring på forgaflen end sportsteren, ellers har de samme dele.

    Smut hellere ned og prøv dem, og snup den du har det bedst på og syntes er fedest smiley


  • #2   31. mar 2014 Sportstern er vel en cross-cykel altså mest beregnet til byen men kan også sagtens tage en skovvej eller 2 - på et egentligt mtb spor vil den dog ikke føle sig hjemme
    Aspect 930 / 730 er 2 udgaver af den samme cykel bygget op omkring 2 forskellige hjulstørrelser 930 med 29" og 730 med 27,5" hjul

    hvis det hovdesagligt er til pendling og skovvej er spedsteren måske det bedste valg
    finder du på at ville ud på noget lidt andet (sjovere) end skovvejen så er det en af aspect'erne


  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3