{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

leveringstid fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige bestilt ny mbt på ssiden bike-discount.de, kan læse der er mange som køber cykler der inde. Så vil derfor lige høre hvor lang tids levering jeg kan forvente den tager. Den blev bestilt i går. Og sendt med dlg mener jeg det hedder.
Spørger kun fordi jeg ikke kan vente.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leveringstid fra Tyskland
  • #1   1. apr 2014 Delivery time complete bikes:

From the time you order an available bike in our webshop up to the time we dispatch this bike, it will take approx. 10-12 days. We ask for your understanding if this delivery period is extended to 2 - 3 weeks during the main season. Should the ordered bike not be in stock, the delivery time is extended analogue to the delivery in our warehouse. Information regarding the availability can be obtained at +49-2225-8888-222 or bikes@bike-discount.de. Unfortunately the delivery at a certain date given by you is not possible due to logistic reasons.

• #2   1. apr 2014 Jeg har bestilt 2 MTBs fra Bikediscount.dk over det seneste år. Og må sige at de kommer virkelig hurtigt. Har hver gang bestilt på en søndag aften og har fået dem torsdag. Har kun gode ting at sige om deres levering.

• #3   1. apr 2014 En lille uge passer fint, min er også derfra smiley og tillykke med dine nye cykel, når den dukker op smiley

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #4   1. apr 2014 Har også bestilt en Cube fra Tyskerlandet i dag. Dog fra http://www.mhw-bike.com

Hvad har du købt? smiley

Kommentér på:
leveringstid fra Tyskland

Annonce