{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• hænge billeder lamper op og lidt andet 1.200 kr.
  • Hovedrengøring 1.200 kr.
  • Udgravning af hul og støbning af stolpe 1.600 kr.
  • Problem med vandtilførelsen Miele opvaskemaskine 2.500 kr.
  • Skift af ca 1 meter plasttagrende 955 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 730 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mavic.
  • #1   31. maj 2014 Jeg vejer 110 og kører på fulcrum racing zero. Ingen problemer der, og puha de ruller smukt smiley

• #2   31. maj 2014 Campagnolo/fulcrum hjul er godkendt til 105 kg, så det ville ikke være et problem, mavic kan også sagtens holde til til 90 kg

• #3   31. maj 2014 Ja 90.
    Hvad med 105?

• #4   31. maj 2014 Hvis 90 er vægt grænsen, så er det dumt at købe dem hvis man vejer mere

• #5   31. maj 2014 mavic har ingen max vægt grænse, men kan sagtes tag op til 115kg
    ville helt klart vælge mavic. super lækre hjul, nemme at justere, samt stiver fælge, eger og bedre nav og så de dæk der sidder på er meget lækre at kører med smiley

• #6   31. maj 2014 @Gon G: Der tager du helt fejl.

Sakset fra Mavics tech-side om Ksyrium SLS C:

"Use: for road bike or cyclo-cross bike use only. Any other use (such as on a
    tandem or off-road bike...) is highly inadvisable, is the sole responsibility of the
    user and voids the Mavic warranty.
    Recommended maximum weight of the cyclist and equipment: 100 kg."

• #7   1. jun 2014 Ok. Det kan være sælger vil lade mig prøvekøre dem,så mærker man jo hvor stive de er. Men rigtigt det er fede hjul,men det er Zero jo osse.
    Har aldrig hørt dårligt om Zero.

• dan s
    dan s Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 89
    #8   1. jun 2014 Ka kun sige gode ting om racing zero . Vejer selv 102 ca og det er de bedste og stiveste hjul jeg har EJETog kørt med til dato smiley

Kommentér på:
Mavic.

Annonce