{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CONWAY CYKLER
  • #1   11. jun 2014 Der er dog noget mystisk ved den bruger! Hvorfor sælger han 5 nye cykler privat??

    Men der er shimano altus gear på(1/5 stjerner)! Og en billig/dårlig suntauer forgaffel(0/5 stjerner)!
    Og da de er nye burde der være kvittering, garanti og det ligner ikke tilfællet her!?

    Ikke engang om du kørte på den éngang om måneden, ville jeg anbefale dig at købe disse bikes!
    Det er tyske cykler til den gennemsnitslige tysker med tyskerhalen! De fatter keine!

    Men det er bare MIN mening! Dog kan jeg ikke anbefale andre! Men tror da du nemt kan søge efter andre brugte i den prisklasse, som er meget bedre!


  • #2   11. jun 2014 Heller ikke noget jeg ville prøve. Mærket er for mig ukendt, og ang. gearudstyret kan du finde noget bedre brugt. Jeg kikkede på hjemmesiden fribikeshop.dk og fandt en Scott Sportster med samme komponenter til 4000 kr. og her med garanti og kvittering smiley

    /Kasper N.


  • Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   12. jun 2014 Mange tak for feedbacken drenge, har faktisk snakket med ham der har cyklerne, og det viser sig at han har sat dem tilsalg for sit firma, så man får de 2 års garanti på cyklen.
    Har nu fundet mig en lækker bianchi kuma fra helt ny, jeg er ret forelsket i, det skal lige siges at jeg er begynder inden for sporten!


Kommentér på:
CONWAY CYKLER

Annonce