{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.117 visninger | Oprettet:

Manglende 3. nummerplade {{forumTopicSubject}}

Jeg er i den heldige situation, at jeg skal 2 dage til Vallåsen og cykle fra på torsdag.
Jeg har ikke selv et cykelstativ, derfor har jeg fået mulighed for at låne mig til et. Dertil skal jeg selvfølgelig have en 3. nummerplade der passer til mine nummerplader.

I min uvidenhed og naivitet, har jeg gået og regnet med, at sådan en plade maks. var et par dage under vejs. Det har vist sig ikke at være tilfældet, men leveringstiden er derimod op til 4 uger(!).
Jeg har dog læst flere steder, at det kan gå med en hjemmelavet 3. nummerplade, og så en kvittering på at den autentiske er bestilt.

Hvad er jeres erfaringer? Går den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende 3. nummerplade
  • #1   11. jul 2014 ring da og spørg politi de ved det med sikkerhed nok bedst

• morten F
    morten F Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #2   11. jul 2014 Du må under INGEN omstændigheder lave din egen nummerplade du kan risikere at få en bøde/dom for falskneri ved produktion af egen nummerplade. Mener at bøden ligger på 3500 for at køre med falsk nummerplade, kører du uden 3. nummerplade koster det 1000......

• #3   11. jul 2014 Jeg har prøvet at tabe min nummerplade på mc fordi mc mekanikeren ikke havde skruet den ordentligt fast, jeg ringede til politiet og de sagde jeg måtte lave en af pap indtil jeg fik tilsendt en ny.
    Men ta og ring til politiet ta en snak med dem.

• #4   11. jul 2014 En ting er hvad de danske myndigheder godtaget, men hvad med de svenske?.

• #5   14. jul 2014 Jeg flyttede min bag plade fra bilen ud på cykelholderen I starten, Men det må man heller ikke har jeg fundet ud af. Så er man ude I det same som morten F skriver om.

Men kan ikke hjælpe dig med hvad der er bedste løsning I DK + SE
    Vil godt høre hvad du fik af svar hvis du ringed til politiet.

Kommentér på:
Manglende 3. nummerplade

Annonce