{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Styr/frempind og saddel placering på mtb {{forumTopicSubject}}

Hej forum smiley
Kommer ind i mellem noget i tvivl om hvilken ide de forskellige mtb ryttere har for at man vender sin frempind i negativ vinkel samtidig med den er over 100mm. lang ?

At man så samtidigt kan observere at saddelpind og saddel er voldsomt højere end styret forvirrer mig bare yderligere.

Er jeg helt galt i byen når jeg mener denne indstilling hører til på en landevejs cykel?

Som jeg har fået af erfaring ude på sporene er det ikke nogen særlig heldig indstilling...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styr/frempind og saddel placering på mtb
  • #1   8. aug 2014 jeg har en del forskel på højden og styret, man kommer mere ind over og får mere greb på forhjulet

  • #2   8. aug 2014 Okay, jeg synes nu bare der er mere kontrol når man har balancen mod baghjulet...
    Men det er nok også bare meget individuelt hvordan man har det bedst med disse indstillinger.. smiley .


  • #3   8. aug 2014 Kommer også an på hjulstørrelse. 29 folket vil for det meste gerne have deres styr så langt ned som muligt.

    Sandt det er lidt landvejs agtigt. Men xc er jo også skovens svar på landevejs ræs smiley


  • #5   9. aug 2014 He, he smiley ja men så er jeg jo nok lidt bedstefar agtig da jeg har en ide om at få kroppens vægt koncentreret omkring kranken og ikke på forhjulet da min cykels blancepunkt ligger der midt for... smiley

Kommentér på:
Styr/frempind og saddel placering på mtb

Annonce