{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ultegra på Haraldskrald cykel
  • #1   11. aug 2014 Der forsvandt alle muligheder så for at få 10000 for en brugt cykel med Ultegra.. Bliver i hvert fald meget svært med sådan en pris.

• #2   11. aug 2014 og den er faktsik ikke særlig tung heller smiley tror det er den bedste budget racer jeg har set,

• #3   11. aug 2014 Den slår jo alle andre budget-cykler stort.. De ligger jo som regel på +12000 fra ny, afhængigt af rammen selvfølgelig. Godt nok med Ultegra bremser, og ikke Tiagra.. Men det er skræmmende billigt.

• jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 494
    #4   11. aug 2014 Det er godt nok det gamle 10 speed ultegra, og den findes kun i en størrelse 56 cm
    Brugtværdien og snob værdien af en busetto cykel er nok heller ikke så høj.
    Men hvis du kan leve med det får du meget cykel for pengene

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
    #6   11. aug 2014 Til den pris må det være en omgang billig Kina-carbon, den er blevet brugt.

• #7   11. aug 2014 Martin det var på gefühl den vejede ihvertfald mindre end min MTB på 9,7kg,

Og Til Kasper F definer lige Kina Carbon, fordi min billige KINA Carbon saddelpind har allerede været udsat for mere end den Dyre FSA Carbon pind jeg knækkede

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
    #8   11. aug 2014 Der er forskel på materialerne, der bliver brugt. Ligesom aluminium kommer i forskellige kvaliteter. Men du lyder overbevist, så køb den smiley

De fleste producenter lover også mange års garanti på stellet - tvivler på, at du får mere end de lovpligtige 2 års reklamationsret på den sag.

• #9   12. aug 2014 jeg har på intet tidspunkt sagt jeg ville købe den. men du har jo bestemt dig for at se Negativt på den, istedet for at det er positivt at der muligvis kan komme lidt for dem der ikke har nær så mange penge med bare lidt kvalitet istedet for Tigra og Sora gear kun

• #10   12. aug 2014 Ja 7000 for det der er da en ret fin pris. Men man skal lige huske man får lorte hjul, tiagra bremser, gamle ultegra dele, og det ligner at alt ud over stellet er af alu

• #11   12. aug 2014 Johnni - Du får det næsten til at lyde som om Ultegra 6700 er en møjelendig geargruppe. Ja, hjulene er sikkert ringe - men man kan få rigtigt meget hjul for de ca. 5000 der er op til en cykel med tilsvarende gruppe, fra en mere anerkendt producent. Ja selv hvis du smider 1000 kr efter et par Ultegra-bremseklør, så er der stadig massere af penge til hjul og evt andre dele man gerne vil skifte.

• #12   12. aug 2014 jeg kan da lige byde med, at jeg rent faktisk har prøvet den, ikke andet end en par runder på parkeringspladsen. Og det er egentlig fantastisk at man kan lave en carbon cykel til den pris.

Gruppen er der ikke noget at udsætte på, og bremserne er hæderlige uden at nå op på siden af Ultegra bremserne. Styr/frempind fungere glimrende, okay stift. Hjulene fungere til træning, og til nød i løb, men de skulle opgraderes som noget af det første, selvom jeg tvivler på at det er dem gør at jeg nok alligevel bliver sat af på træningsturen....

Arbejder ikke i Harald Nyborg....Aldrig i livet.... smiley

• #13   12. aug 2014 Brinker. Der mangler stadigvæk carbon saddel pind som er standart på alle cykler over 10.000 - sikkert også flere under. Samt at der er jo forskellige kvaliteter af carbon, ikke for sjov nogle stel alene koster 30.000 - 40.000 og mere endnu smiley

Og nej siger på intet tidspunkt at 6700 er en elendig gruppe, søger selv dele fra denne gruppe. Men det er "gamle" dele på en "ny" cykel smiley

Også derfor den er billigere smiley

• #14   12. aug 2014 Der er også press BB (som på min egen) noget være lort, og svært at udskifte.

• #16   12. aug 2014 Hvorfor er der nogen som mener det er dårlig carbon kvalitet?? Det er efter specifikationerne Toray som har leveret carbon til ramme og gaffel.'

Frame:Lightweight T700 HM-UD Carbon
    Fork:T700 HM-UD Carbon tapered fork,full carbon steerer

Blot til info er det en af (hvis ikke den) de største producenter af carbon og selv samme kvalitet som rigtig og jeg mener rigtig mange High-end bruger. Så det skal man nok ikke være bange for.

Syntes det er meget billigt men ja begrænset til en størrelse, hvilket jeg syntes er ærgeligt. Ville være et godt sted at starte hvis man ville prøve en racer. Fornuftig ramme og fornuftig udstyr.

Johnni F - Hvis du tror alle cykler over 10000,- er med carbon sadelpind tager du virkelig fejl.. Har lige stået og kigget på en pinarello til 30000,- som IKKE havde carbon sadelpind. Men hvad gør det også om den har det? Det ændre jo ikke på at det her et godt tilbud, nyt og med 2 års garanti

• #17   12. aug 2014 Johnni Iøvrigt kan jeg nævne at din egen TCR ramme er produceret med Toray T600 hvilket er en dårligere kvalitet carbon. Men går ud fra at du er glad for den og syntes den er super fin.

• #20   12. aug 2014 Hej Martin

Er godt klar over at selve brugen af carbon har stor betydning for stivhed osv. Men det var også blot fordi nogen sagde at det måtte være dårlig carbon smiley

Rammen er sikkert lavet på en af de fabrikker som mange af de kendte mærker bruger til at lave deres rammer. Når det er sagt tror jeg altså ikke at rammen er vævet så den ikke dur eller knækker smiley Men om den er ligeså stiv eller rettere stiv nok! Kan jeg ikke svare på. Men igen det kommer jo også an på hvad man skal bruge den til.

• #22   12. aug 2014 Har også været i Harald hvor jeg tænkte "Hold da op".. Det er sku lidt af et tilbud, og rart at det ikke kun er mig der kunne finde på det smiley Det er da en ganske fin begynder cykel. At der så går snob i den senere, og alle dem med dyre cykler ser ned på den, det er så hvad der er smiley

• #23   14. aug 2014 Da jeg købte min Busetto aluracer i 2007 i Harald Skrald var jeg fløjtendes ligeglad med hvad andre syntes om den. Det er jeg stadig, og især da jeg med 35 km/t i snit fløj forbi mange andre på carbonlyn til 1/2 IM i Ålborg. STOP det snobberi!!

• #25   15. aug 2014 Til din oplysning så består 1/2 IM bl.a. af 90 km. cykling. Du kan jo selv gå ind og tjekke resultatlisten. Søg på Claus Chris Petersen AG 45-49 ( jeg er 48 år). Hvor får du det der prof. ævl fra? Jeg har sgu da aldrig påstået jeg er prof. Jeg tvivler på du er mere end 17 år gammel med sådan en useriøs kommentar. Det er jo ikke det den her tråd handler om!!

• #27   15. aug 2014 Claus, tror bare at han kun har set en Bjerg etape hvor snittet ligger på under 25 km/t istedet for en flad hvor snittet ligger over 40 km/t smiley

Kommentér på:
Ultegra på Haraldskrald cykel

Annonce