{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg a full suspension cykel
  • #1   22. sep 2014 For 11000 kr. i butik får du ikke særligt meget

  • #2   22. sep 2014 Hva så brugt

  • #3   22. sep 2014 http://www.commencal-store.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=12501242

    Virkelig meget cykel for pengene! kender flere der kører på en Meta fra Commencal, og de skulle køre fantastisk smiley


  • #4   22. sep 2014 Kan man købe dem i danmsrk

  • #5   22. sep 2014 Nej, ikke hvad jeg ved af, men deee kan bestilles over nettet smiley


  • #6   22. sep 2014 Ja men er ikke så meget for at købe en cykel på nettet

  • #7   22. sep 2014 Scott Spark 11400 kr. hos cykelexperten.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
  • #9   22. sep 2014 Har kiget på scott'en og det er ikke lige mig, men tak.
    Canyon kunne godt være noget men hvilke skal jeg kigge efter hvis det skal være brugt


  • #11   23. sep 2014 Jeg har en kammerat som har en Scott Spark Elite 29 til salg. Den har Reba gaffel og Shimano XT med 1x10 setup. Den er virkelig fin og ligger i pris indenfor dit budget. Send en besked, hvis det kunne ha' din interesse. Det er en str. L.

  • Efre
    Efre Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 79
    #13   23. sep 2014 Med de penge du vil bruge vil jeg vælge denne 2015 model

    http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3573

    du får meget for pengene også er den ny,
    kører selv på en canyon HT cf


  • #14   23. sep 2014 Ved godt at den er lidt ude af dit budget, men det er nok det bedste 29 -fully tilbud på hele siden her. Den har fin geargruppe og de fedeste for - bagdæmpere. Virkelig værd at se på selvom den er lidt ude af budgettet.

    -Det skal lige siges at det ikke er mig som sælger cyklen. smiley

    http://www.cykelgalleri.dk/marked/cykel/59342-transition-bandit-29



  • #15   23. sep 2014 Peter: det skal nok være noget hen af mod en Down Hill men ikke helt lige så tung.
    Morten: er ikke så meget til de der Scott spark da de har for lidt vandring. Er det ikke ca. 110-120mm
    Dave: det er desvære lidt for mange penge hvis det var 12,5k kunne det måske have gået.
    Espen: har kigget på den, men hvor meget for man for pengene.
    Victor: vil ikke have en 29 tommer og det er lige lidt for dyrt.

    Tak for alle svar


  • #17   23. sep 2014 Nej men tak har fundet ud af at en downhill cykel nok er mere mig

  • #19   23. sep 2014 Hvad er foskellen mellem den og en downhill. Bare skriv det i en privat besked

  • #21   23. sep 2014 Er der ellers nogle gode freeride cykler og gerne nogle brugte i samme pris leje så man får mere for pengene

  • #22   24. sep 2014 Commencal kan købes i Odense, People WHO Care ...
    Har selv lige købt en trek fuel ex 5 den er jeg virkelig glad for... Jeg syntes der er mange gode full... Køb brugt fra de store kendte mærker, så kan det ikke gå helt galt...


  • Patrick V
    Patrick V Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #23   24. sep 2014 Hvor høje er de hop du vil forcere og hvor meget af tiden på cyklen, vil du bruge til dette kontra alm. mtb-ture i skoven - er det deciderede DH spor du vil køre?

    Årsagen til at jeg spørger er, at jeg ofte ser ryttere som mister lysten til at komme ud i skoven, da de grundet cyklens geometri samt vægt, ikke kan følge med kammeraterne. De fleste XC cykler med 100mm vandring kan forcere optil 70cm og vejer i dit prisleje fra 12/13kg og opefter. hvis du vælger noget der er mere robust end det, vil du hurtigt få problemer med at følge en rytter på en hardtail, der til 8-9000kr kun vejer omkring 10/11kg. Tænk derfor meget over hvor meget du kommer til at køre på hop....?

    Pøj, Pøj med at finde den rette cykel!;o)


  • #24   24. sep 2014 Tak og tak.
    Det skal nok være noget der vejer omkring 10-12kg


  • #25   24. sep 2014 Har en scott spark 20 fra 2011 til salg 13500kr det er godt nok ikke ligefrem til DH men mere all mountain/ XC.
    Men tjek den på DBA det er den med hvide dæk.
    Hvis det ikke er noget er der også en scott ransom 30 til salg, den er til det hele.


  • #26   24. sep 2014 Prøv nu og hør efter hvad folk siger til dig knægt! Nu har du oprettet to emner i dag, og folk rådgiver dig, finder cykler osv, og det er ikke lige det du vil have...? Hvor store hop er det du vil tage? Har du tænkt dig at trække op, eller vil du kunne cykle op? Er det kun til at køre ned af eller hvad er det du vil have..? Hvor i landet har du tænkt dig at køre, eller skal du bare til bikeparks i hele verden??? Hvis du svare på ALLE de ting jeg har skrevet ovenover, så kan vi finde ud af hvad du burde købe... Men hvis du har besluttet dig for at det eneste du vil køre på, uanset hvad, er en fuldblods DH med 200 mm vandring for og bag, så køb sådan en!

Kommentér på:
Valg a full suspension cykel

Annonce