917 visninger
|
Oprettet:
Klikpedal model? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Har lige købet min første "racer". Og den har klikpedaler, men sælger havde ikke skoene dertil.
Cyklen er en ca. 12 år gammel Giant TRC ONCE Team, men pedalerne er måske ikke så gamle?
Jeg skal have købt nogle klamper (tror jeg det hedder), men ved ikke hvilken model fra LOOK pedalerne er.
Nogen der kan se det på billedet?
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 888
Så når du finder ud af det, skal jeg også have bestilt mig et sæt.
Hov, lidt google søgning afslører at den hedder Look Delta.
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 24
Pedaler inkl. klamper koster vist 300kr.
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 24
okt 2009
Følger: 1 Følgere: 13 Cykler: 3 Emner: 10 Svar: 69
FJ: Ved en søgning på Look Delta fandt jeg denne side hvor der et stykke nede er et billede af en pedal magen til min - Look Delta, så det er vist "god nok"
http://www.cykelogi.dk/udstyrsguide/hvilke-racercykel-pedaler-er-bedst
Jeg smutter en tur forbi THansen en af dagene - tager nok lige en pedal med og tester.
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Den gang Tanten var billig er overstået, deres priser er steget en del på hele deres sortiment.
okt 2009
Jeg tænker ikke at skifte pedalerne - men søgte bare tilhørende klamper. Står der LOOK på originale klamper?
Håber ikke mine spørgsmål er for "banale", men det her med klik-pedaler er nyt "land" for mig.
sep 2011
Originale klamper ser sådan ud når den er i emballage og det er den røde som der er at anbefale.
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 888
okt 2009
sep 2011
Har set så mange gå så meget op i vægt på cykel af de køber crap dele som er lette men som ikke holder til en skid og ingen ekstra ydelse giver (styr, saddelpind, saddel, forgaffel, hjul og garniture) og samtidig skulle reparere dem fordi det ikke holdt eller fungerede ordentligt.
Brug derimod pengene på et sæt ordentlige hjul hvis der skal være en gevinst med vægt samt ydelse så er der i det mindste en funktion og har nogen holdbarhed.
Klikpedal model?