{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Karina W
Karina W
Tilmeldt:
24. sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jeg har brug for din hjælp {{forumTopicSubject}}

Vi er en gruppe studerende der har fået til opgave at lave en næsten vedligholdelsesfri cykel som skal laves som en by cykel... Og jeg håber at alle i proffer kan hjælpe os i den rigtige retning. Vi vil meget gerne høre din mening om :
Findes der et næsten punkterfrit dæk ?
Vil du fortrække kæde, kardanaksel eller bælte og hvorforr ?
Hvordan undgår man nemmest at få buksebenet beskidt eller i klemme i kæden ?
Hvordan vil din ide omkring en vedligholdelsesfri cykel være. Eller er det en del af charmen at kæden hopper af når det regner, eller den er punkteret den dag du er sendt ud af døren smiley
Håber at høre fra jer og at i kan give lidt inspiration.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har brug for din hjælp
  • #1   24. sep 2007 lav den med kardantræk der er ikke så mange cykler det er på, og man har ik problemer med at kæden falder af eller bukserne blir smurt ind i olie

  • #3   24. sep 2007 En artikel (på english) om en DH maskine, der skulle være meget let at vedligeholde.. :
    http://www.pinkbike.com/news/Millyard-racing-bike-2007.html


  • Karina W
    Karina W Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   24. sep 2007 Tusind tak for jeres indlæg. Og Kasper B jeg tror jeg senere vil kontakte dig ang oplysninger smiley Jeg tænkte også på om der ikke er nogen af jer der mener jeres cykel mangler noget. Vores primære målgruppe er en by cykel, og jeg ville egentlig gerne høre om i har nogen erfaringer med bælte og kardanaksler i stedet Det mest basale så som kædeskærm, ja den har jeg fanget. Men måske har i set noget specielt som der er gået forbi mig. Men endnu engang tak. Og det hjælper altid med lidt hjælp fra andre

Kommentér på:
Jeg har brug for din hjælp

Annonce