{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Opbevaring {{forumTopicSubject}}

hej alle når i ikke bruger jeres cykler hvordan stiller i dem så?
Hvad har cyklen bedst af?
Skal den op og hænge ?
eller stå i et stativ ?

Jeg hænger nogen gange min MTB i styret og i sadlen andre gange stiller jeg den i holderen som går op og holder ved baghjulet (som dem i butikkerne) men hvad har cyklen enligt bedst af ?

Hilsen Carsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring
  • Rolf J
    Rolf J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #1   13. dec 2014 Hej Carsten.

    Cyklen har bedst af at blive hængt op i et tørt rum, fordi hvis den står på jorden belaster det hjulene så hvis den bliver hængt op bliver de ved med at være intakte smiley


  • #2   13. dec 2014 Ok tak for svar er der nogen steder der er bedst at hænge den op i? styret og sadlen er det fint nok ?

  • Rolf J
    Rolf J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #3   13. dec 2014 Ja det fint smiley



  • #4   13. dec 2014 Dine hjul tager IKKE skade af at cyklen står stille på dem. Så længe cyklen opbevares i et tørt rum er det fint.

    Lige med en MTB er det en fordel en gang imellem at sætte den et par timer på hovedet. Det får olie til at løbe op til de seals og dust wipers i toppen af din forgaffel og får den til at både køre bedre og holde længere.


  • #5   13. dec 2014 Nu ved jeg ærligt talt ikke noget om det, så jeg skal ikke hårdnakket sige hvad der er det bedste...
    Meeeeeen... Jeg synes nu det lyder lige lovlig voldsomt at hjulene skulle tage skade af at bære vægten fra cyklen alene. Selv dækkene har jeg svært ved at forestille mig tage skade af at stå, så længe de er pumpet korrekt.


  • #6   13. dec 2014 Det med at skade hjulene ved at have cyklen til at stå på gulvet er vidst en røver. Tvivler på at hjulene skulle blive skæve af det, når de kan holde til utallige timers "mishandling" når cyklen er i brug..

  • #7   13. dec 2014 Opbevarer mine stillet op ad væggen i et lunt kælderrum. Det har fungeret de sidste par år, så det fungere nok også i år. Har aldrig oplevet problemer med cyklerne, selv om nogle af dem af og til har stået stille i 5 måneders tid.

    Og på trods af, at de står lænet op mod muren med styr, saddel og/eller baghjul, så er hverken styret, saddelpinden eller hjulene blevet skæve. smiley


Kommentér på:
Opbevaring

Annonce