{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

hjælp til en nybegynder {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal til og ud og have en racer cykle og derfor har jeg været nede og snakke med den lokale cykelhandler han gav min et giant katalog med hjem med allle de nye 2008 cykler og nu er jeg brændt varm på en Giant SCR 1 og nu ville jeg høre om det er et godt køb eller ej den skal bruges og køre på uddannelse på ca. 4km hver vej og så et par lange ture 2-3 gange om ugen.

der er nogle ændringer i spec. så jeg har lige lagt dem med. da jeg ikke kan finde 2008 modellen på giant's hjemmeside

RAMME: GIANT SCR - AluxX aluminium - FluidForm™ compact road

GAFFEL: GIANT Comfort - T700 carbon composite, aluminium steerer

Skiftegreb: SHIMANO 105 - 20 speed ST

Forskifter: SHIMANO 105 - double 10 speed

BAGSKIFTER: SHIMANO 105 - 10 speed- short cage

BREMSER: SHIMANO R600 - Super SLR Dual pivot, long reach

Bremsegreb: Shimano 105 ST

KASSETTE: SRAM PG1070 11-28

KÆDE: SHIMANO 105 - 10 speed

KRANKSÆT: FSA Gossamer EXO 34/50

Krankboks: FSA Mega EXO

FÆLG: GIANT IOU 333 24-28 spokes

NAV: GIANT IOU 333 24-28 spokes

DÆK: KENDA K196 - 700x26 - 60tpi

STYR: GIANT DB-A5 10 XL - Ø31,8

Frempind: GIANT ST-A3 10 XL - Ø31,8

Styrfittings: integrated

Sadelpind: GIANT SP-C5 10 ROUND - Ø27,2 - 350mm - composite carbon Ø31,7 / 90mm

Sadel: Selle Royal Viper


ps.jeg er kigger kun på giant da det er det eneste forhandleren har af racer cykler og jeg byttermin scooter for cyklen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til en nybegynder
  • #2   7. okt 2007 ca 8000kr den er købt hon samme forhandler så han vil give mig en god pris da jeg har handlet meget hos ham

  • #4   8. okt 2007 nogen der kan fortælle mig om de dele der er af mærket FSA er noget vær eller om det er noget skidt for 2007 modellen er kun med SHIMANO dele så vidt jeg kan se

    steve j ja jeg kunne nok få mere cykle hvis jeg havede kontanter men jeg kan ikke sælge scooteren for mere end 5000 hvis jeg skal sælge den privat folk vil simpelhen ikke betale det jeg vil have for den og da jeg skal have en cykel aligevel så er det et oki tilbud syntes jeg!


  • #6   8. okt 2007 så skal jeg have noget fsa ved du hvad Michael Rasmussen kørte/køre med?

Kommentér på:
hjælp til en nybegynder

Annonce