{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

stemmesystem forslag {{forumTopicSubject}}

Citat fra Flemming FJ-Hobby på RCG

Hej.

Jeg sad og tænkte på et forslag til admin om et nyt stemmesystem der faktisk ville kunne virke, men jeg ville lige høre jeres mening.

Hvad nu hvis man kunne give fra 0-10 point til en enhed man har lyst til at fremhæve/belønne. Og man samtidigt er begrænset af at man kun kan give 200 eller 300 point i alt. Men stadigt som i dag kan man ændre sin point der er givet.

På den måde kan man ikke give negative point, som i dag, hvor en lav eller middel stemme kan flytte en bil meget langt ned.
Udregningen er så efterfølgende simpel da det bare er den der har flest point er fedest.
Man kan også lave det sådan at det er en % af de stemmer der er givet, men så er der igen samme problem som i dag.

Så jeg ville så foreslå at det er en total sammenlægning af point. hvert hele eller halve år bliver point så resat, og der bliver offentligt gjort en top 10 eller 100 eller hvad der nu kan lade sig gøre.
De kan så bliver liggende, så man kan se dem tilbage i tiden og sammenligne stillinger.

Hvis det er et total tal er det nød til at blive resat en gang imellem, da enheder der har været her fra starten ville have et for lang forspring efter et år i forhold til nyankommende

CITAT Slut:

og et lille link her:
http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=32489

dette emne er også taget op på BG og MC

har lige smidt det i general diskution for så kan alle se emnet både dem som ikke er medlemmer og dem som er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stemmesystem forslag
Kommentér på:
stemmesystem forslag

Annonce