{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Vintertøj {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg savner at køre på min racer, får cyklet en del i skoven nu hvor det er vinter og raceren er pensioneret men jeg tror at med det rette tøj så behøver den ikke stå og blive doven vinteren over.
Jeg har set på dette sæt http://www.cykelpartner.dk/mavic-echappee-vintertoej-sort-hvid-roed_MSVINTER1-XXXX.html
Selvom prisen skræmmer mig lidt, men det er måske i det leje man skal op i for et sæt?
Det skal helst gerne isolere godt eller hvad man skal kalde det, er ret overfølsom over for kulde, eller måske bare en pivskid! smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintertøj
  • #1   2. jan 2015 prøv at kig på webike. Der har de nogen sæt på tilbud.

• #3   2. jan 2015 har et her ikke så pænt men god varme i det http://www.cykelshoppen.dk/tojsaet/1679-xtreme-vintersaet-sort.html

• #5   3. jan 2015 tusind tak for respons. bukserne er dog uden indlæg og det burde jeg nok have udtrykt klart at dette var et af kriterierne.

• #6   3. jan 2015 Chainreactioncycles havde ret gode tilbud synes jeg, så der bestilte jeg noget fra, fik sågar et par sko og klikpedaler oveni, til en overkommelig pris af 2550,-.
    Jeg siger mange tak til jer begge for respons

• #7   3. jan 2015 Hvis det ikke skal være et bestemt mærke og prisen ikke skal være for høj, kan man finde meget forskelligt motions tøj i 24outlet til få penge.

• #8   3. jan 2015 Hvem kan ikke lide at det er fra et anerkendt mærke smiley Er dog ikke et must, men either way så fik jeg altså købt det jeg manglede og mere til. Er dog i tvivl om hvorvidt jeg kommer til at mangle skærme i vådt føre.. Håber det går uden!

• #9   3. jan 2015 Nu siger du, at det skal være med indlæg - hvorfor?
    Med en lang bukse uden indlæg er de langt mere fleksible og kan også bruges til fx løb, og når du skal cykle tager du bare et par korte alm. cykelbukser under.

• #10   3. jan 2015 Tag og kik på denne side, der får du god kvalitet for rigtig fine priser (alle led er sprunget over). www.rogelli.dk

Der er testet noget af deres tøj på feltet.dk (test er fra november 2014)
    http://www.feltet.dk/nyheder/test_rogelli_umbria_vintercykeltoej/
    http://www.feltet.dk/nyheder/test_af_regnjakker__optakt/
    http://www.feltet.dk/nyheder/test_regnjakker_750-1599_kroner/
    http://www.feltet.dk/nyheder/test_regnjakker_200-499_kroner/

• GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #11   17. jan 2015 Rogelli - glem det - de reklamerer med en masse.. og når du så bestiller det, så siger de blot at de ikke har det og annullerer hele ordren.. uden forklaring..
    selvom det er flere ting der er bestilt..
    så må jeg konkludere, at det er fiktive varer de har.. -5 stjerner herfra

• #12   18. jan 2015 Garden

Nu skal du huske at køber man inde i sæsonen (som nu 2/3 inde) så kan man løbe ind i udsolgte varer, cykeltøj bestilles på forhånd ab fabrik 6-12 måneder tidligere og når der ikke er mere så er det slut nøjagtig som med alt andet tøj inc hverdags tøj.

Annullere´s en ordre så er det typisk fordi mere end et af produkterne er udsolgt (så Skal de annullere pga betaling online) og så er det man ringer sælger op for at høre om hvad de kan tilbyde i stedet (kunne tænkes det var farve valg som var problem men størrelse kan det også være).

• GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

#13   18. jan 2015 @Carsten - ok, så er det blot mig, der har misforstået konceptet med en webshop smiley Jeg var af den overbevisning, at når et firma har en webshop, så holdes den opdateret, så de varer man kan putte i kurven - de faktisk eksisterer...
    Jeg var også af den overbevisning, at det ikke er mig, der skal ringe til sælger for at høre om alternativer - jeg synes faktisk at det var sælger, der burde foreslå andre varer... men - jeg er åbenbart helt galt på den... smiley

• #14   18. jan 2015 Garden

Jeg kan kun give dig ret i at lager burde være med online opdatering men sådan er det desværre ikke så ofte når man taler alm mindre virksomhedder og på ingen måde et krav, det kan så give det problem at en vare som står på lager kan være solgt til en anden minutter tidligere, det bør dog ikke være noget som kunne ske på hverdage men i en weekend kan det jo ske, det er desværre også helt normalt at man ikke bliver ringet op med tilbud om en anden vare.

Jeg har selv prøvet at en vare var udsolgt fra det danske lager og der fik jeg besked om at der var bestilt fra hovedelevenardøren i Belgien og at levering ville blive forsinket 3-6dage så undre mig at du ikke har fået sådan en besked.

Det er dog altid en butiks ret at kunne annullere en ordre af forskellige årsager og det kan de også gøre uden at skulle give begrundelse, af samme årsag skal man ikke se sig forhindret i at ringe et firma op, når det er sagt så plejer de godt nok være meget flinke til at vende tilbage hos Rogelli og det samme ser du andre sige hvis du kigger rundt på andre cykel fora.

Jeg kan kun se tre grunde til at situation er som du har oplevet (udover det med evt. udsolgt) 1 er at bank har afvist betaling (nok ikke særlig sandsynligt men det sker også selv om det er godkendt ved bestilling), 2 er at han lige nu er ekstremt belastet pga rigtig mange cykelklubber skal ha leveret tøj lige nu (er dog ikke en god begrundelse for kunden) 3 sygdom, uanset hvad så er det træls at komme ud for sådan noget nu man ser frem til en pakke.

Mit råd er stadig at du ringer dem op på Tlf.: 29926829 og taler med Per smiley

• GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

#15   18. jan 2015 Det vi nok være spild af tid at ringe, da Per har skrevet til mig, at jeg bare kan gå ned i den lokale sportsbutik!!! Det er da kundepleje, man kan forstå smiley
    Kan godt være, at jeg ikke skulle have skrevet her, at jeg var skuffet over, at ordren blot blev annuleret (begrundelse udsolgt) - men da der var bestilt flere varer, så virker det lidt underligt, at alt skulle være udsolgt.
    Anyway - der er da heldigvis masse andre webshops smiley

Kommentér på:
Vintertøj

Annonce