{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.200 visninger | Oprettet:

Rasmus J
Rasmus J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Kildemoes Logic Sport vs Centurion Genesis? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved en cykelhandler og prøvekøre både en Kildemoes Logic Sport og en Centurion Genesis. Begge med Nexus 7 gear og Shimano rullebremser.

Jeg synes ikke, at der var en enorm forskel på de to cykler. Det føltes som om, at Kildemoesen havde et lidt stivere stel og bremserne føltes marginalt bedre.

Under prøvekørslen føltes Centurionen en smule lettere, men da vi vejede cyklerne, var Centurionen kun cirka 1,5 kg lettere (det burde vel reelt ikke kunne mærkes?).

Anyways, jeg vil meget gerne høre hvilke erfaringer I har med disse modeller, eller bare mærkerne helt generelt.

Hvilken model mener du er bedst og hvorfor?

Kildemoesen:
http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Kildemoes-Logic-Sport-13.aspx

Centurionen:
http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Centurion-Genesis.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kildemoes Logic Sport vs Centurion Genesis?
  • #1   9. jan 2015 De er jo meget ens - personligt have jeg valgt kildemoesen, mest fordi jeg synes den er pænest.
    Og ud fra billederne har kildemoesen indvendige kabelføring og nogle nyere og bedre rullebremser end centurionen.

Har dog ikke selv kunne mærke forskel på de to forskellige rullebremser - så hvis jeg var dig, ville jeg tage den du bedst kan lide.

• #2   9. jan 2015 Hej
    Persogenligt viljeg selv vælge Kildemoesen af de to cykler der. Men tjek eventuelt streetsport, også fra kildemoes. Den har de 7 indvendige gear fra shimano nexus, og rullebremser. den har godkendt lås på fra begyndelse af og så har den begagebærer med baglygte. så det eneste du skal have på den er sådanset en forlygte for at den er godkendt. Den sælges til 4999, hos Jupiter Cykler. Den fås også blå i stedet for rød.
    Held og lykke med købet, håber min hjælp kan bruges

profilbillede
Kommentér på:
Kildemoes Logic Sport vs Centurion Genesis?

Annonce