{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.417 visninger | Oprettet:

Pendlercykel / Gravel bike {{forumTopicSubject}}

Kigger lidt efter en pendler/gravel/adventur cykel der kan bringe mig 13 km på arbejde og tage en omvej gennem skov og sti på vej hjem

Havde egentligt tænkt noget stål stels Croix de fer, cotic escapade, kona rove el.lign
Men faldt lidt for den noget billigere løsning i en Giant revolt, designet er

lidt "specielt" javel (men passer egentligt meget godt til min Giant Anthem X) men med gode anmeldelser og til en merpris til under 7K er det uden tvivl et godt bud!

Spørgsmålet er bare om jeg kommer til at fortryde at have sparet et par tusinde eller fire på ikke have valgt stål?
(Min første mtb var en stål Marin, som havde et feel jeg stadig savner smiley )
http://www.bikeradar.com/road/gear/category/bikes/cyclo-cross/product/review-giant-revolt-1-14-48644/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pendlercykel / Gravel bike
  • #1   13. feb 2015 Merpris = netpris (ipad stave idioti) smiley smiley smiley

  • #2   13. feb 2015 Kan personligt varmt anbefale Cotic Escapade. Fantastisk stel.

  • #4   14. feb 2015 Vil anbefale stål. Om du tager Genesis eller Cotic så får du kvalitet. Jeg hælder selv lidt mere til Genesis end Cotic, smagssag. -Har både Genesis og Cotic

  • #5   14. feb 2015 Genesis forhandler vest for storebelt??

  • #8   14. feb 2015 BenBen har været forhandler, det kan være han er villig til at tage en hjem. -dog i københavn.
    Hvis du vil have Genesis så er det nemmest via de britiske onlineshops.


  • #9   14. feb 2015 Bare rolig Dave. Skal nok slå et smut over Fyn og se om man ikke kan få et godt bud på et Escapade-build smiley
    (Og skal først bruge den til april/maj)


  • #10   14. feb 2015 Har også været inde og kigge både på salsa og surly, Pelago og Allcity er nye for mig.... Den macho man er eller ret fin også, bare navnet alene smiley

  • #12   15. feb 2015 Nope smiley
    Skal den anden vej.... Ad landevej til Anslet (på den anden side af Fjelstrup) og så evt ad grusveje mm gennem Østerskov & evt Vesterskov hjem.
    Pamhule bliver en rigeligt god omvej. Så det må vente til en søndag hvor fullyen bliver i skuret, eller som en del af en anden langtur smiley

    En rigid 29'er har jeg da også overvejet, men får stører alsidighed i "cykelparken" ved at supplere fullyen (og ladcyklen smiley ) med en gravel bike


  • #13   15. feb 2015 BTW har et sæt american classic race 29 stående som jeg købte (brugt) sidste år som løbshjul til 24 og 12 timers løb, de er dog lige til den bløde side sideværts når man udfordrer cyklen og terrænet.
    Men der vel ingen problemer i at bruge dem på et evt gravel-bike build eller hvad??


Kommentér på:
Pendlercykel / Gravel bike

Annonce