{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af kranksæt - Trek {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en lille overhaling af min Trek 1200.
Der er tale om denne cykel: http://www.trekbikes.com/dk/da/bikes/2006/archive/trek/1200/#/dk/da/archive-model/details?url=dk/da/bikes/2006/archive/trek/1200
Jeg skal under alle omstændigheder have skiftet, kæde og kassette. Men valget går på om jeg skal køre videre med sammen kranksæt og skifte mit Isis leje, eller skifte kranksæt til dette: http://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-fc-r563-crankset-3-x-10-172.5mm-black-405416. Det er kun 240kr dyere at få helt ny krank med i købet med værktøj, fordi Isis lejet er dyrt.

Ændre det noget at på bredden med hollowtech II lejer som jo er udvendige lejer. Kan jeg stadig bruge min gamle forskifter? Jeg tænker her om klingerne kommer til at sidde anderledes i forhold til nu hvor jeg har Isis krankboks.

Overordnet går mit spørgsmål på om det er værd at overveje at skifte kranksættet for de ekstra 240kr, vil jeg få mere ud af det? smiley

God dag - Mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af kranksæt - Trek
  • #2   25. feb 2015 Jeg stiller jo et andet spørgsmål. Jeg sletter gerne det gamle, hvis det irritere dig...

  • #4   25. feb 2015 Jeg fik en masse ud af første forumemne, men det er et andet spørgsmål jeg stiller denne gang og folk skal se det udefra smiley

  • #6   25. feb 2015 Jeg er maskinmester og har derfor mulighed for planfræsning på arbejdet, hvilket var planen fra starten smiley derudover klarer jeg alt montage selv. Idet jeg bestiller fra Tyskland hvis jeg køber kranksættet er merprisen kun 240kr. Det er min første cykel og jeg går ind i 2. sæson med den nu, så jeg stiller ikke store krav endnu. Vil bare nødigt købe det kranksæt, hvis det kommer til at køre dårligere..
    Jeg tænker bare umiddelbart det er en fordel det hele er nyt, og at det er udvendige lejer fremfor ISIS? smiley men er det forholdsvis billige kranksæt lige til at hytte i havet?


Kommentér på:
Hjælp til valg af kranksæt - Trek

Annonce