{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse montering, samling, flytning og ledningsarbejde 1.500 kr.
  • Opsætning af skyggelister i stue 2.000 kr.
  • Otiņu mazgāšana 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger hjælp igen vedr. mit projekt.
  • #1   24. jan 2008 holde øjne åbne i trafikken? ;o)

• #2   24. jan 2008 Flytte alle cykelstier over i venstre side af kørselsretning. Ligesom fodgængere, der går på veje uden fortov.
    Det ville i hvertfald være med til at skære ned på de grimme højresvingsulykker

• #3   24. jan 2008 Emil B det tror jeg ikke helt vi som kører på racer vilde synes om smiley men så skal det kun væet i byen men det vilde heller ikke hjælpe mod en stor lastbil som skal til højre.

men jeg har også hørt noget om et kamera som der skullde hjælpe meget på udsynet af cykellister fra lastbiler de kammera skulde monteres på alle lastlbiler.

• #4   24. jan 2008 Gi den max gas..! og bruge hovedet..! ;):p

• #5   25. jan 2008 Andreas K: du siger at man bare skal køre for grønt og stoppe for rødt; problemet er så bare når det er grønt for cykelisterne, er der også grønt for højresvingsbilister

• #6   26. jan 2008 Man kan jo evt bruge den lille tommelfingerregel, at hvis ikke du kan se chaufførens øjne ( i spejl eller fordi han kigger)... Så kan han heller ikke se dig...
    Og så bliver man som cyklist nødt til at huske, at det kan godt være man har forkørselsret, men en lastbil slår sig altså ikke på os.....

Kommentér på:
søger hjælp igen vedr. mit projekt.

Annonce