Køb af Freestyle BMX? {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt mig at købe en Fit bike co. Flow park bmx, men det har været en smule svært siden at der ikke er mange Danske Online Butikker der sælger dem. (Kun nogle som f. eks. FRW mærket osv.)
Jeg vil desværre ikke handle med jam-bmx/Wheelie-shop.dk for ham der ejer den butik (privat butik) Tager meget overpris for cyklerne. (Har kontaktet ham) Jeg har kigget på kun én anden en den der viser cyklerne men jeg ved ikke hvad de tager for det, og butikken findes i København og jeg bor i Jylland, tæt på Århus... (Sunshinebmx.dk, jeg ved ikke engang om de sælger og sender dem online.)
Så vil i gerne hjælpe drengen her til at finde en god online bmx butik/hjemmesiden til en butik nær Århus??
Mange tak på forhånd, Oliver
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Oliver.. igen.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 66
Da jeg købte min bmx kom den en uge forsent på grund af post danmark fuckede det op som kompensation sendte Jesper friland (Wheelie) 1 dvd, 1 T-Shirt og en masse klistermærker.
så kan ikke se nogen grund til at du skal købe andre steder, og det er ikke dyrt det er billigere end tyskland som Jesus siger
jan 2008
jan 2008
Jeg har set flere steder at den jeg vill købe gerne skulle koste 3600-4800 kr, Men af nogle mærkelige grunde ville han have den til at koste 6500. Lad mig kvote-
"hej
jeg har desværre fået afvide at flow street ikke er på lager , hvis du vil
have gyro på skal du vælge flow park den koster 6500kr"
jun 2007
Følger: 79 Følgere: 77 Cykler: 5 Emner: 6 Svar: 156
jan 2008
jan 2008
Cyklen, efter regnet sammen, kun koster 4465 kroner (599 Euro) Og alle køb over 299 euro er gratis. Jeg køber den inde på den side. Men siden at jeg skal til at spare op selv HELT fra bunden kommer det nok til at tage et par måneder. Efter de måneder eller to eller tre vil i nok se den herinde som den første Fit bike på cyeklgalleri!
Have fun, go wild!
Køb af Freestyle BMX?