{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye bremser
  • #1   22. apr 2015 Tektro laver nogle super lækre nogle til kabler, og så kan man selv vælge farve på kabelhylstret, og enda måske kombinere farver. OG SÅ TIL EN SUPER PRIS.

    Spøg til side. Hvad er der i pungen at gøre godt med? Og er det både skiver og bremser?


  • Mikkel s
    Mikkel s Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #2   22. apr 2015 SLX eller Formula RX, der kan pengepungen følge med endnu

  • #3   22. apr 2015 SLX 675 med metal klodser har vundet bedst i test til prisen

    Ca 750 uden skiver og med Resin
    Med metal 1000,-


  • #5   22. apr 2015 Argh, det er et par år siden jeg har haft formula, men var fanme glad for deres K24 før i tiden, den bremsede før jeg fik tanken, let, og sagde ikke en lyd

  • #6   23. apr 2015 sram XO hvis du spørger mig smiley

  • #7   24. apr 2015 Vil lige tilføje, en gang shimano, altid shimano,

    På min hardtail har jeg de nye XTR trail 9020, kan varmt anbefales


  • #8   24. apr 2015 Ahhhh en gang shimno altid shimano, så har man ikke prøvet forskellige bremser nok. smiley
    Men Shimano er helt sikkert bedst til prisen indtil XTR så ville jeg nok kigger andre steder


  • #9   24. apr 2015 De nye Trail bremser 9020 slår de fleste de fleste forventninger

  • #10   24. apr 2015 Hvad gør egentlig en god bremse??

    Evnen til at få stoppet cyklen hurtigt
    Hvor meget kraft der skal ligges i grebet
    Modulationen
    Justerings muligheder
    Service venligheden og pålidelighed
    Vægt
    Kompatibilitet med andre dele

    Jeg synes også Shimano gør det godt på flere punkter, men jeg kører med Avid/SRAM alene af den grund af mine gear er SRAM og jeg oplever ikke større problemer med dem end jeg gjorde med Shimano.

    Hvis det er bedre bremsekraft man ønsker, så hjælper det meget at skifte til bedre klodser.



  • #11   24. apr 2015 for mig (XO) jeg syntes det er vigtigt at jeg kan få bremset ordenligt (køre DH og XC) så i DH er det jo rimelig vigtigt smiley men også at de kan justeres ind til mig så de passer til mig smiley

Kommentér på:
nye bremser

Annonce